{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"

מאחורי הקלעים: סניף רגבה החדש בבאר שבע

27 ינואר 2014

מתכנון החלל ועד הסטיילינג: הציצו אל מאחורי הקלעים של סניף הקונספט החדש של מטבחי רגבה

רגבה חנכה לאחרונה סניף קונספט חדש בבאר שבע, המבקש להביא ללקוחותיה בדרום הארץ חוויה חדשה בעיצוב ותכנון הבית. “לחברה 13 סניפים ברחבי הארץ, והסניף בבאר שבע הוא הדרומי ביותר” מספרת שירלי טוראל, אדריכלית החברה. “אי אפשר לפספס את תנופת הפיתוח בדרום, וגם אנחנו שמחנו להיות חלק ממנה וליצור עבור לקוחותינו חנות שתוכננה בסטנדרטים הגבוהים ביותר”.


על הפרויקט הופקדו עדי חמיצר ודולפי לוי מלוי חמיצר אדריכלים. ברזומה המגוון שלהם עיצוב חללים מסחריים ופרויקטים פרטיים בעלי אופי אישי וייחודי. במשימת התכנון נדרשו השניים להתמודד עם אתגר מעניין – איך להעניק לחלל מסחרי גבוה וגדול שמוצגים בו מספר רב של מטבחים, ארונות קיר ומוצרים, תחושה של חמימות ביתית ומראה נגיש ומעורר השראה. כמענה בחרו האדריכלים בקונספט שכינו “לופט”: “במרכז החלל הגבוה יצרנו הנמכה של התקרה, המשווה לו מראה ביתי ועוטף. הרעיון היה ליצור סביבה שמתקשרת עם הלקוח ‘בגובה העיניים’. חשיבה דומה אימצנו גם בתכנון פינות העבודה של המעצבים בסניף, שעוצבו בצורה ארגונומית וזורמת”, מתארת חמיצר.
אל צוות האדריכלים חברו מעצבת הפנים מיכל לבינסון, מעצבת התאורה אורלי אברון, הסטייליסטית מאיה לבנת הרוש, מעצבת המטבחים פנינה נקש ואדריכלית החברה שירלי טוראל, שבהקפדה עד הפרט האחרון יצרו סביבה הרמונית ועכשווית שכל לקוח יכול למצוא בה את מבוקשו.
הקליקו לשמוע עוד על הפרויקט ובואו לבקר אותנו בסניף באר שבע החדש, יצחק נפחא 36, סמוך למתחם ONE, באר שבע