{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"

כלים שלובים

4 אפריל 2016

אגרטל מתעתע, כוס קליידוסקופית וצלחת שמעודדת שיתוף: המעצבת בילגה נור סלטיק רוצה שנחשוב על חפצים מחדש


 
המעצבת בילגה נור סלטיק מחברת בעבודתה עבר עם הווה: היא פונה אל בעלי מלאכה מסורתית ומציגה להם חומרים חדשים, ומשתמשת בידע ובמיומנות שלהם כדי ליצור מוצרים מקוריים.
באגרטל Op-Vase הזכוכית העבה נוצרה ונחתכה באיסטנבול בעבודת יד כך שתיצור אפקט קליידוסקופי הנותן אשליה כאילו הפרח האחד בכלי הוא למעשה זר פרחים. Op-jects היא סדרת חפצים יומיומיים כמו כוס, צלחת וקראף העושה שימוש בטכניקה דומה, כשדרך עיגולים בזכוכית העבה בתחתיתם נגלות צורות ותבניות מתעתעות כאילו היה החפץ קליידוסקופ.

Op-Vase

Op-Vase

Op-Vase

Op-Vase

Op-jects

Op-jects

 
Share.Food היא קולקציית כלי שולחן מקרמיקה המתייחסת לאכילה במאה ה-21. בקולקציה סלטיק מתמקדת בדרך הטובה ביותר לחלוק אוכל, והצלחות והכוסות מעוצבות כך שהסועדים יוכלו להטות אותן בקלות ולהציע לאחרים להשתתף, וכך לעודד שיחה ותקשורת בין אנשים. הקולקציה עומדת יפה בהצהרה שנותנת המעצבת באתר שלה, ולפיה היא מבקשת לגרום לאנשים לחשוב על חפצים מחדש, ואף זיכתה אותה בפרס New Design Britain Award 2014 בקטגוריית ריהוט ואביזרים.

Share.Food

Share.Food

Share.Food

Share.Food

 
סלטיק, ילידת טורקיה, סיימה לימודי עיצוב מוצר בקולג’ המלכותי בלונדון ב-2013 ומאז חיה ופועלת על קו לונדון-איסטנבול. היא הציגה בשבוע העיצוב בלונדון 2015, שבוע העיצוב מילנו 2014, זכתה בפרסים בבריטניה והציגה בתערוכות בכל העולם.

Op-jects

Op-jects