{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"

סוד וסדר: ארונות נשלפים ישמרו אותנו מסודרים

12 פברואר 2015

עכשיו גם בארונות הבגדים: שיטת האחסון המודולרית החדשה  של רגבה מאפשרת לנו לאחסן 50% יותר בגדים, חוסכת זמן, נוחה, והכי חשוב… עוזרת לנו לשמור על סדר מופתי!

10
אחרי שעברנו במטבח מאחסון במדפים לאחסון במגירות חכמות, הגיע תור עולם ארונות הבגדים. רגבה לוקחת את הידע והניסיון מארונות המטבח ומביאה אל ארונות הבגדים פתרונות חכמים בשיטת אחסון ייחודית ומתקדמת שחוסכת מקום, מאפשרת גישה נוחה גם למדפים נמוכים ומודולרית.
אז מה יש בהם?
20
נוחות מרבית: המדפים נשלפים והגישה אליהם נעשית מלמעלה כך שאין צורך להתכופף גם במדפים הנמוכים.
ארגון מושלם: למדפים תחתית עץ ומסגרת רשת המאפשרת גם לראות את כל מה שיש בערימת הבגדים המקופלים וגם לשלוף בגד מתחתית הערימה מבלי שתתפרק.
1
חסכוני במקום: על פי יוסי הלפרין, מנהל סניף ארונות קיר רגבה בנתניה המתמחה בארונות, היתרון הבולט ביותר בשיטת הנשלפים הוא בחיסכון משמעותי במקום: “אם במדפים רגילים צריך להשאיר לפחות שליש מדף ריק על מנת לאפשר מרחב ניידות להוצאת והכנסת בגדים, וחלקו האחורי של המדף אינו נראה לעין, את המדפים הנשלפים אפשר למלא לכל הגובה, והגישה לחלק האחורי נוחה וקלה. יתרון שמאפשר לארון רגבה להכיל הרבה יותר מארון מקביל בגודל זהה”.
23
ידידותי למשתמש הצעיר: בשיטה זו, גם ילדים שאינם מקפידים על קיפול הבגדים יכולים להחזיר את הבגדים למדף הנשלף המתאים, וכך לשמור על הסדר בין שמלות, חולצות ומכנסיים שתחומים ואינם מתערבבים זה עם זה.
יעילות מקסימלית: “גם פריטים קטנים יותר, שאינם מצריכים מדף שלם, מקבלים מענה: על הרשת אפשר להלביש מחיצות ולחלק כל מדף נשלף ליחידות קטנות יותר. זה מצוין לחלוקה בין תחתונים וגרביים למשל. בנוסף לכך, לפריטים קטנים מאוד שמצריכים כוורת, כמו עניבות או חגורות, יש מגירה ייעודית”.
21
מודולריות פנימית וחיצונית: אחד הפתרונות החכמים ביותר שלקחו מארונות המטבח הוא בנייה בתאים אינדיבידואליים המחוברים יחד בשלב הסופי: “הארונות בנויים מיחידות נפרדות, מה שיוצר ארונות בגדים מודולריים שניתנים לשינוי: כך למשל, אם זוג קונה ארון שש דלתות ובהמשך עובד לדירה שהחלל בה קטן יותר, אפשר לפרק את הארון לשניים: ארון ארבע דלתות לחדר השינה ועוד ארון שני דלתות למקום אחר בבית. באורח החיים הדינמי כיום חשוב שהרהיטים שלנו ידעו להשתנות אתנו. אנחנו מציעים ארונות שילוו משפחות שלושים שנה ויותר – ועל כן חייבים להשתנות עם המשפחה”.
לא רק המידות החיצוניות, גם החלוקה הפנימית של הארונות ניתנת לשינוי:
“החלקים הפנימיים עצמאיים ואינם מחוברים לגב הארון, דבר המאפשר לבצע שינויים בחלוקת אזורי האחסון: מי שבתחילת הדרך ביקש הרבה מדפים לבגדים מקופלים, ועם השנים גילה שהוא צריך יותר אזורי תלייה, יוכל לארגן את הארון מחדש ללא בעיה. כך גם ארון בחדר הילדים, שתחילה מכיל בעיקר צעצועים, ישתנה ככל שהילד יגדל ויכיל בעיקר בגדים: הארונות שלנו יודעים להשתנות בהתאם לצורכי המשפחה. לקוחות מגיעים לסניף ואנחנו עוזרים להם להתאים את הארונות שברשותם לצורכיהם החדשים”.
9
בימים אלו משיקה רגבה אתר ארונות קיר חדש, שבו תוכלו למצוא מידע מפורט על כל הפתרונות שהחברה מציעה בתחום הארונות וחדרי הארונות. אתם מוזמנים לבקר באתר החדש וכמובן בסניף ארונות קיר פולג בנתניה ולהתרשם מקרוב משיטת האחסון בנשלפים, שתעשה לכם אחת ולתמיד סדר בבלגן.
12
6
2