{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"

הממלכה כמרקחה

27 ספטמבר 2015

שבוע העיצוב בלונדון נחתם ביום ראשון (27.9) ואתו מאות אירועי עיצוב ותערוכות. בחרנו רגעים שאהבנו במיוחד


בבילון למכירה
מוזאון V&A, המזוהה יותר מכל עם שבוע העיצוב, אירח מיצבים ואירועים מרכזיים, ביניהם מגדל בבל של האמן ברנבי ברפורד, אשר יצר מגדל שגובהו 6 מ’ עשוי 3,000 פסלוני בון צ’יינה בדמות חנויות אמיתיות מרחבי לונדון. המגדל מסודר על פי היררכיה: בתחתית חנויות נטושות, מעליהן איטליזים וחנויות עיתונים וכך הלאה עד למעלה, שם נמצאות חנויות יוקרה ובוטיקים. כל פיסלון מוצע למכירה ומחירו בין 95 ל-6,000 פאונד, בהתאם למיקומו במגדל.

Barnaby Barford The Tower of Babel bone china buildings (c) Barnaby Barford

Barnaby Barford, The Tower of Babel, bone china buildings (c) Barnaby Barford

Barnaby Barford The Tower of Babel bone china buildings (c) Barnaby Barford

Barnaby Barford, The Tower of Babel, bone china buildings (c) Barnaby Barford


פופ אפ פאטרן
שני פרויקטים ששטפו את העיניים בעושר גרפי – קמילה וולאלה, אמנית ומעצבת שיוצרת בסגנון פופי ובהשראת קבוצת ממפיס, הציגה בחנות העיצוב אריה בשכונת איזלינגטון קולקציית פריטים לבית שמיטיבה לשקף את העשייה שלה, ואילו בסומרסט האוס הוצג מיצב ססגוני, מעין גן שעשועים פסיכדלי, מבית היוצר של Patternity.

Camille Walala x Aria

Camille Walala x Aria

PATTERNITY with Paperless Post 'Connected by Pattern'

PATTERNITY with Paperless Post
‘Connected by Pattern’


על המרקע
איך ייראה הדור הבא של מכשירי הטלוויזיה? יש לקוות שכך. האחים בורולק, צמד מעצבים צרפתי, השיקו בשיתוף פעולה עם סמסונג טלוויזיה אלגנטית במיוחד, שמשתלבת במרחב בדינמיות כרהיט מעוצב. המכשיר זכה לשם “סריף” בשל דמיון הפרופיל שלו לאות I גדולה.

Bouroullec x Samsung - Serif tv

Bouroullec x Samsung – Serif tv


המטבח של סבא
חברת המטבחים Boffi השיקה לראשונה בבריטניה מטבח בעיצוב פטרישיה אורקיולה. את ההשראה לעיצוב Salinas שאבה המעצבת מהמטבח בבית סבה בעיירת חוף בשם זה בספרד. מאחורי המראה הפשוט לכאורה של שלד ברזל בשחור-מט, עומדת מחשבה רבה על הסתרה וגילוי של הפונקציות השונות במטבח, הודות למערכת תעלות אחוריות. המטבח הושק לראשונה בשבוע העיצוב של מילנו 2014 ומהווה שינוי מהותי למטבחי בופי הלבנים שהורגלנו לראות.

Patricia Urquiola x Boffi - Salinas

Patricia Urquiola x Boffi – Salinas


שקט תעשייתי
הטלפון הסלולרי MP 01 של חברת האלקטרוניקה PUNKT מבקש להשיב את השקט לחיינו ומציע אלטרנטיבה לדחף להיות מחוברים תמידית. המכשיר שעיצב המעצב התעשייתי ג’ספר מוריסון משדר נוסטלגיה שמזכירה טלפונים אלחוטיים ביתיים (זוכרים?), כולל פונקציות בסיסיות וחיוניות בלבד – קבלת והוצאת שיחות והודעות טקסט, ניהול יומן ורשימת אנשי קשר. סה טו.

Jasper Morrison x Punkt - Mp 01

Jasper Morrison x Punkt – Mp 01


ארטס אנד קראפטס
אתר המכירה Etsy יצא מהמרחב הווירטואלי, ובשיתוף נציגות של אמנים מובילים מבריטניה, סקוטלנד, ויילס ואירלנד, הציג במסגרת אירועי Tent London, תערוכת מכירה של מיטב התוצרת המקומית מכל תחומי מלאכת היד  – מתכשיטים, דרך קרמיקה וזכוכית, ועד עיצוב רהיטים ובובות – מבט על יצירה הנשענת על מסורת רבת-שנים, ועם זאת רלוונטית מתמיד.

Etsy UK: Four Corners of Craft

Etsy UK: Four Corners of Craft


ייצוג ישראלי
תמיד משמח לגלות ייצוג ישראלי באירועי עיצוב בסדר גודל זה. בין המציגים השנה היו גם שירה קרת וניר מאירי (שפרויקטים בלעדיים שלהם מוצגים אצלנו תחת המיזם REDESIGND). בגלריה 19 Greek Street השיק מאירי את “ניו מקסיקו”, סדרת אובייקטים בשילוב רדי מייד, ובגלריה Mint שלושה אובייקטים נוספים. קרת הציגה אובייקטים חדשים בפרויקט “מונולית”, תחת אירוע של הגלריה המקוונת Matter of Stuff, שבהם היא ממשיכה לבחון את גבולות החומר.

הציצו ב-Monolith Light: שירה קרת REDESIGND x

מונולית

מונולית. שירה קרת

מונולית. שירה קרת

מונולית. שירה קרת

New Mexico, ניר מאירי

New Mexico, ניר מאירי

Cricket, ניר מאירי

Cricket, ניר מאירי