{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"

הכיוון מזרח

19 מרץ 2014

תערוכת העיצוב Maison and Objet התקיימה לראשונה בסינגפור. גם אנחנו ביקרנו שם

לעומת אחותה השיקית בפריז, התערוכה בסינגפור התמקדה ביצירת הזדמנויות עסקיות בין בתי עיצוב ומעצבים אירופאים לכאלו מאסיה ומדינות האוקיינוס השקט, ושימשה במה למעצבים מקומיים צעירים. בין המציגים היה אפשר לראות את השמות הגדולים בעיצוב הבית, כמו Fendi Casa ,Emanuel Ungaro ו-Missoni Home – מספר מצומצם יחסית, שאִפשר למעצבים הקטנים יותר מפורטוגל, איטליה, הודו והפיליפינים לזהור.

Naga Thailand

Naga Thailand

המגמות הבולטות בתערוכה ממשיכות לסמן חזרה אל מראה עבודת היד המסורתי: שימוש בחומרים טבעיים, השראות אורגניות ופלטת גוונים צבעונית אך מעודנת, עם נגיעה מעושנת של אפורים. חדשנות טכנולוגית מצאה גם היא ביטוי במערכות חכמות שהוטמעו בחלק מהפריטים או בתהליכי הייצור שרק הולכים ומשתכללים.

Notre Monde USA_01

Notre Monde USA

FOS Ceramics Italy

FOS Ceramics Italy

בתחום חדרי הרחצה מסתמן שטרנד אמבטיות Stand Alone רק הולך ומתחזק. עוד בלטו: Axor מסינגפור, שהציגו קולקציה נרחבת של ברזים בעיצוב פיליפ סטארק וראשי מקלחת דמויי אהיל בעיצוב Nendo, הסטודיו היפני;

axor

Axor

Gessi מאיטליה הרשימו בליין של ראשי מקלחת וברזים שנוצרו בהשראת טיפת מים; ו-Antonio Lupi מאיטליה עם סדרת Silenzio, שבה כיורים שכמו נגזרו מתוך הקיר.

Gessi

Gessi

ייצוג למראה רומנטי יותר ניכר בתצוגה של Volevatch – מצרפת, שמשמרים בעבודתם מלאכת מחשבת מסורתית והציגו קולקציה עשירה בשחזורים של עיצובים צרפתיים קלאסיים.

Volevatch France

Volevatch France

Boca De Lobo portugal_2

Boca De Lobo portugal

 My French Room קיבצו בתצוגה מבחר מעצבים, ובהם Fred & Fred, עם טייק עדכני על לבנת הזכוכית הישנה והמוכרת, ו–Winckelmans, עם אריחי רצפה שמגיעים בשלל צורות וצבעים המאפשרים מגוון אינסופי בעיצוב.

Lilianna Manahan_Fred & Fred

ימין: Lilianna Manahan, שמאל: Fred & Fred

Boca De Lobo portugal_3

Boca De Lobo portugal

Notre Monde מארה”ב ו-Antique Mirror מאיטליה צדו את עינינו בפרשנות מעודנת לטרנד הווינטג’ הכפרי. שניהם פיתחו דרך ליישן מראות בצורה מבוקרת, ובתוספת צבעים הם משלבים אותן בריהוט לבית.

Vintage Mirror Toscana

Vintage Mirror Toscana

KENNETH COBONPUE

Kenneth Cobonpue

בדומה לתערוכה בפריז, גם כאן יוענק מדי שנה תואר “מעצב השנה”: המעצב הפיליפיני עטור השבחים Kenneth Cobonpue זכה לפתוח את המסורת, בזכות גוף עבודות ועשייה מרשימה המשלבת מלאכות יד מקומיות בגישה מודרניסטית פורצת דרך.
לאתר התערוכה
צילום: דורון גפני