{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"
מטבח אפור עם כיסאות שחורים

איזה סגנון מטבח הכי מתאים לך?

6 אוגוסט 2020

המטבח, הנחשב גם לב הבית, מעוצב כיום במגוון רחב של סגנונות, צבעים ודגמים. החל ממטבחים מודרניים המתאימים לחובבי העיצוב המהוקצע וכלה במטבח הכפרי המשרה אווירה ביתית חמימה. לכל אדם יש את הסגנון המתאים לו, המבוסס על אופיו האישי והעיצוב הכללי של הבית. נסקור בקצרה כל אחת מהאפשרויות העומדות לרשותכם, בהחלטה הכה חשובה הזו, שתלווה אתכם לאורך השנים הבאות.

מטבח לבן עם כיסאות של רגבה

מעצבת פנים: עינת ארליך | צלם: טל ניסים

 

עיצוב תעשייתי

מטבח במראה תעשייתי משלב בתוכו את העוצמה והמראה המתכתי המאפיין את השטח המוצנע במסעדות רבות. בשנים האחרונות אנו רואים את הסגנון הנועז הזה משתלב בדירות רבות, שבהן עיצוב זה נחשב לטרנדי ומהווה אמירה עיצובית.
אם אתם חובבי בישול , אוהבים לשהות זמן ממושך במטבח ואוהבים את המראה המתכתי, זהו הסגנון המתאים ביותר עבורכם. המטבחים במראה המתכת והנירוסטה עברו אדפטציה עבור הבתים הפרטיים ומאפשרים פונקציונאליות רבה ומראה נקי.

מטבח בעיצוב אילונה זילברמן

מעצבת פנים: אילונה זילברמן | צלם: ניצן הפנר

מטבח בעיצוב לוי חמיצר

אדריכלות ועיצוב פנים: לוי חמיצר | צלם: עמית גירון

 

עיצוב מודרני

בעיצוב המודרני אנו רואים שימוש בצבע, פורצלן, פורמיקות, נאנו, קריסטל מבריק או מט, בזכוכית וכן בשילוב של מכשירי חשמל בגימור הזהה לארון. חלק מהמטבחים המודרניים יכללו מכשירי חשמל זכוכית שחורה, המעצימים את המראה הזה. הכיריים כמעט תמיד תהיינה חשמליות או אינדוקציה, והארונות יעוצבו כמקשה אחידה וחלקה לעיתים ללא ידיות, ומנגנון הפתיחה שלהם לחיצה נסתר מהעין. סגנון זה מתאים לבתים מעוצבים בקפידה, בסגנון מודרני. פעמים רבות תגלו כי המטבח משלב גם גוונים נועזים יותר כניגוד ללבן.

מטבח מעוצב ע"י בן רזניאלי

מעצב פנים: בן רזניאלי | צלם: אורן עמוס

מטבח דגם אלמוג

מעצבת פנים: עינת ארליך | צלם: טל ניסים

מטבח פורצלן

מעצבת פנים: יפעת מנטש | צלם: אלעד גונן

 

מטבח דגם דלתא

עיצוב פנים: ליבנת כהן מרין | צלם: עודד סמדר

 

עיצוב אורבני

סגנון המטבח האורבני שאוב מעיצובי המטבחים בערים כמו ניו יורק וערים בולטות אחרות ברחבי העולם. הוא משלב בתוכו גוונים כהים כמו אפור, שחור וטקסטורות כהות שכולן בגווני מאט. סגנון זה אינו נאמן לעיצובי העץ כמו הסגנונות האחרים. יש הבוחרים בעיצוב האורבני על מנת להתאימו לסגנון הכללי של שאר חדרי הבית, המשלבים אף הם את הגוונים השולטים במטבח. בעיצוב זה תגלו פעמים רבות קיר חשוף ובריקים הנגלים לעין או טפט המדמה את התשתית מאחורי הקיר.

סגנון זה מתאים בדרך כלל לקהל צעיר, המתגורר במרכז או מעוניין להעניק לבית את התחושה האורבנית התוססת של העיר. קיימים גם מותגים מובילים המשלבים בעיצוב האורבני מתכות, אבן וזכוכית מודפסת המעניקים תחושה של עיצוב אומנותי שונה ומיוחד.

מטבח ארוך כסוף

עיצוב פנים: איריס אבנרי דביר | צלם: אלעד גונן

מטבח מסניף רעננה

מעצב: ניצן הורוביץ | צלם: עודד סמדר

 

המטבח הכפרי

המטבח הכפרי מתאים למי שמעוניין להעניק לחלל תחושה של חמימות נעימה. מטבחים אלה משלבים את העץ בצורתו הטבעית משתלבים כחוט השני בעיצובי הבית. עיצוב זה עשוי להיחשב כפשוט, אך הוא יכול להיות מעוצב בצורה יוקרתית, מיוחדת ואלגנטית. גימורי החזיתות הנפוצים אלון או אורן טבעי, בנוסף לגימורי עץ גסים אשר מציגים ללא בושה אי שלמויות בעץ, מה שלא היה נסבל במטבח מודרני לחלוטין.
מטבח כפרי בנוי משילוב של חומרים בצורתם הטבעית כמו: ברזל, זכוכית ועץ. לרב, ננסה שלא להסתיר את החומר באמצעות לכה שקופה או בצבע בגוונים בהירים. ארונות המטבח יכולים להיות בעלי מסגרת כפולה המעניקה למטבח את המראה הכפרי.במטבח כפרי איננו מנסים להצניע את הפרזול אלא דווקא להדגישו. לכן, הידיות המחוברות לארונות ולמגרות יהיו צרות וארוכות בגווני ברונזה או כסף.

מטבח לוטוס

מעצבת פנים: ליאת הראל | צלם: אלעד גונן

מטבח על פרקט עץ

מעצבת פנים: אודליה ברזילי | צלמת: עינת דקל

מטבח לבן על דק מעץ

מעצבת פנים: שרי גבעון | צלם: אייל גבעון

 

עיצוב קלאסי

מטבח קלאסי אינו מוגדר כסגנון עיצובי בפני עצמו. כל אחד מהסגנונות הקודמים שהזכרנו יכול להיות מעוצב בצורה מהוקצעת, מבריקה ומאופקת המשדרת מראה סולידי ואלגנטי. סגנון זה נע על הסקאלה בין המטבח הכפרי למודרני ומשלב פורניר טבעי, עץ אלון עם נגיעות צבע וצבעי מט. יכלול בדרך כלל פרזול קלאסי וחזיתות עשויות מעץ צבוע אטום בגוונים סולידיים. הקווים במטבח יהיו נקיים, והשיש יהיה מתאים בצבעיו לגוונים השולטים במטבח. התחושה במטבח תזכיר לרבים ביקור בבתי היוקרה בבירות אירופיות.

מטבח לבן עם כיסאות בר שחורים

מעצבת פנים: צביה קזיוף | צלם: אלעד גונן

מטבח שחור בסניף חיפה

עיצוב: עדי ודולפי חמיצר | צלם: שי אפשטיין

 

שילוב מנצח

את החדר החשוב ביותר בבית, המקום שבו כל המשפחה מתאספת מדי יום ביומו, אפשר לעצב במגוון רחב של סגנונות ואף לשלב ביניהם. הביטו במטבח שלכם היום, נסו לדמיין אילו אלמנטים הייתם משנים בו ועצבו את מטבח החלומות שלכם שתיהנו לבשל ולשהות בו בכל יום.