{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"
מעצבת פנים נעמה זהר צלמת שירן כרמל

עיצוב מטבחי יוקרה – איך תעניקו מראה יוקרתי למטבח?

9 יוני 2021

 

מנות נהדרות זה מצוין, יצירתיות במטבח זה מופלא ובישול עם מוזיקה ואווירה טובה זה אפילו טוב עוד יותר. אך כיצד נוכל להעניק לאחד החדרים הכי שימושיים בבית גם מראה יוקרתי? אם אתם רוצים לעצב מטבח יוקרה, כזה שייתן טאצ’ מתוחכם לחלל ויהפוך גם את המנה הפשוטה ביותר לגורמה טרנדי, הינה כמה דרכים מעולות שבהן תוכלו לעשות זאת.

שיש סטנדרטי OUT, שיש קוריאן IN!

משטחי העבודה מסוג קוריאן צוברים פופולריות רבה ואפשר לגמרי להבין מדוע. המשטחים המוצקים, המעוצבים להפליא והאיכותיים עד מאוד, מציעים שילוב בין פונקציונליות רבה לבין עיצוב מנצח. הקוריאן, המיוצר בשילוב בין שרף אקרילי למינרלים טבעיים, הוא בחירה מעולה לאוהבי מטבח מודרני ויוקרתי, מבלי להתפשר על חומר איכותי מאוד ועמיד לאורך שנים. את הקוריאן ניתן ליישם על השיש במטבח, כמו גם על אי למטבח ואם בקוריאן עסקינן ניתן להשתמש בו גם לעיצוב חדרי האמבטיה!

אז מה הקשר בין קוריאן לבין יוקרה? לצד עמידות מדהימה וקלות תחזוקה, משטחי קוריאן מיוצרים במנעד צבעים רחב ואופנתי להפליא. החברה עובדת בשיתוף פעולה עם מעצבים, אמנים, אדריכלים ומומחים בתחום העיצוב, ויחד הם יוצרים קטלוג צבעים מטורף, עכשווי, טרנדי מאוד ועם זאת, קלאסי ועל זמני. עם מעל ל־90 גוונים זמינים, כל שנותר לכם הוא לבחור רק את האופן שבו תרצו ליישם את היוקרה המודרנית והיפהפייה הזו בבית שלכם.

בסופו של דבר, מטבח יוקרה הוא לא רק האופן שבו הדבר נראה, אלא גם האיכות שלו. בחירה של משטחי קוריאן למטבח משלבת בין כל העולמות. מצד אחד פונקציונליות מנצחת, ומצד שני עיצוב אטרקטיבי במטבח גדול, מלא מרקמים, גוונים וגימורים הלוכדים את תשומת הלב ומושכים את העין, בין אם תבחרו לשלב את הקוריאן עם חומרים נוספים דוגמת עץ, מתכת או אבן ובין אם הוא יהיה החומר היחיד במטבח.

מעצבת פנים אתי גבאי - צלם - סמדר עודד

מעצבת פנים: אתי גבאי | צלם: סמדר עודד

מעצבת פנים עדי אדליס - צלם טל ניסים

מעצבת פנים: עדי אדליס | צלם: טל ניסים

 

צלם עוזי פורת1

צלם: עוזי פורת

 

המקום שבו נוצרים המים במטבח

אנחנו מדברים על הברזים, כמובן. אחד הדברים המאפיינים מטבח יוקרה יותר מכל הוא שימוש בברזים ייחודיים, כאלו שיש בהם גם תחכום עיצובי וגם מציעים פונקציות ייחודיות. כך למשל, במקום להסתפק בברז סטנדרטי, תוכלו לבחור בברז רגיש למגע, שיפיק לכם מים צלולים ברגע שתתקרבו אליו (ממש כמו שיש במתחמים ציבוריים). התוצאה: פחות בלגן, פחות חיידקים וגם הצורך בניקוי תכוף של הברז קטן.

לצד פונקציונליות רבה, אם אתם מעצבים מטבח יוקרה אל תתפשרו גם על המראה של הברז. אחרי הכל, למה להסתפק בנירוסטה הבסיסית כשאפשר ליהנות ממראה מעודן, אלגנטי וקלאסי להפליא? תוכלו לבחור בברז ייחודי בצבע שחור, זהב, נחושת ועוד. שדכו לחגיגה הזו גם כיור מיוחד (ואיכותי, לא לשכוח!) וקיבלתם מראה יוקרתי ויפהפה, שממנו תוכלו ליהנות לאורך שנים.

 

צלם עוזי פורת (2)

צלם: עוזי פורת

מעצבת פנים דורית רגב - צלם ניצן הפנר

מעצבת פנים: דורית רגב | צלם: ניצן הפנר

מעצבת פנים נעמה זהר צלמת שירן כרמל

מעצבת פנים: נעמה זהר | צלמת: שירן כרמל

לודה יעקובוביץ - מעצבת פנים - צלם אסף יעקובוביץ | מעצבת פנים לירז בוקעי צלמת שירן כרמל

 

מימין – מעצבת פנים: לירז בוקעי | צלמת: שירן כרמל.
משמאל – מעצבת פנים: לודה יעקובוביץ | צלם: אסף יעקובוביץ

 

 

כיריים משולבות גז ואינדוקציה

נהנים ממלאכת הבישול? רוצים לשדרג אותה לרמת האיכות הבאה ולהתנסות בשיטות בישול שונות? כיריים המשלבות בין גז לאינדוקציה יעניקו לכם את המענה המושלם, וישלבו בין מראה אלגנטי קלאסי לבין מראה של מטבח יוקרה מודרני, כיריים שיוצאות מהמשטח.

pitt cooking

אפרת רז ומיכל סיני עיצוב צלם אלעד גונן

עיצוב: אפרת רז ומיכל סיני | צלם: אלעד גונן

מעצבות פנים אפרת רז ומיל סיני צלם אלעד גונן

עיצוב: אפרת רז ומיכל סיני | צלם: אלעד גונן

 

מקרר יין

אם אתם נהנים מיין טוב המוגש בטמפרטורה הנכונה, מקרר יין הוא התוספת המושלמת לכל מטבח יוקרה. לרובנו, בואו נודה על האמת, אין באמת את היכולת להקים מרתף יינות בבית, ולכן מקרר יין הוא פתרון מושלם לכך. מקררה שכזה הוא גם אלגנטי ומעוצב, וגם שומר על כל בקבוק יין בטמפרטורה המדויקת המתאימה לו. בהתאם לצורך שלכם, תוכלו לבחור במקרר שנועד להכיל מספר מצומצם של בקבוקים ועד למקרר גדול המכיל 48 בקבוקים.

מימין – רגבה
משמאל – מעצבת פנים: יפעת הובר | צלם: יואב פלד

צלם עוזי פורת

צלם: עוזי פורת

שקעי חשמל נסתרים

שקעי חשמל חיוניים בכל מטבח, אך זה לא אומר שהם חייבים להיות בולטים כל כך. היופי בעיצוב מטבח יוקרה הוא שהמטבח לא חייב להיות מצויד בהכרח בכל המתקנים הכי חדשים ובאביזרים הכי יקרים, אלא בהבנה ש: “Less is more”. ככל שהעיצוב יהיה יותר מינימליסטי, מודרני ונקי, כך המראה שיתקבל יהיה יותר יוקרתי. אחת הדרכים להשיג את המראה הזה הוא בהסתרת שקעי החשמל. תוכלו לעשות זאת באמצעות התקנת מנגנון חכם המציב את שקעי החשמל שקועים במשטח (לחיצה קלה על הגוף החשמלי ושקעי החשמל יתרוממו) או פשוט להסתיר את השקעים בתוך המגירות, מתחת לארונות המטבח או בתוך לוחות נסתרים.

שקעי חשמל שחורים מוסתרים
שקעי חשמל מוסתרים בשולחן במצב פתוח

—–

תמונה ראשית:
מעצבת פנים: נעמה זהר | צלמת: שירן כרמל