{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"
פורניר משולב עם נאנו - מעצבת פנים לימור שחורי צלם עמית גושר

עיצוב מטבח בהתאמה אישית: כך תצלחו את האתגר

6 ינואר 2022

מטבח כפרי? מטבח מודרני? או אולי האתגר העומד לפתחכם הוא עיצוב מטבחים קטנים?
אם החלטתם לעצב את המטבח לגמרי בעצמכם, הגעתם למקום הנכון! למטבח בהתאמה אישית יש שלל יתרונות וגם כמה עקרונות מנחים שהופכים את האתגר להצלחה המותאמת במדויק למידותיכם.
איך עושים זאת נכון? מהם היתרונות והחסרונות של עיצוב מטבח עצמאית ועל מה חשוב להקפיד במיוחד? לפניכם כל מה שכדאי לדעת בדרך לעיצוב מטבח מנצח, שכולו על טהרת סגנונכם האישי.

 

אדריכלית סיוון יתום צלמת עינת דקל

אדריכלית: סיוון יתום | צלמת: עינת דקל

צלם שי אדם מעצב פנים ירון בן יפתח בן גרא

מעצב פנים: ירון בן יפתח בן גרא | צלם: שי אדם

 

יתרונות עיצוב מטבח בהתאמה אישית

1. בנוי כדי להתאים לחלל הקיים

מטבח בהתאמה אישית, מעל הכל, בנוי כדי להתאים לחלל העומד לרשותכם. תוכלו לעצב אותו בהתאם לפרישה המתאימה למטבח שלכם, בסגנון הנכון ביותר. מכיוון שכך, אתם כמעט ולא מוגבלים בעיצוב הנבחר, בין אם אתם מעדיפים מטבח כפרי, מודרני או שילוב של מטבח כפרי מודרני.

מעצבת פנים ורד גרניט צלם יואב פלד

מעצבת פנים: ורד גרניט | צלם: יואב פלד

 

מעצבת פנים רותם בנאי עוז צלם נדב פקט

מעצבת פנים: רותם בנאי עוז | צלם: נדב פקט

 

2. הסגנון האישי שלכם – במטבח

עבור רובנו, המטבח הוא המרכז והלב של הבית. אנחנו מבלים בו לא מעט ולכן חשוב שניצור מרחב נעים המשרת את הצרכים שלנו במדויק ואת הסגנון האישי שלנו. שפים ביתיים יעדיפו ליצור מטבח מרווח וגדול עם מרחב לנוע בו וזוג צעיר אולי יעדיף מטבח קטן ופונקציונלי. כשאתם בוחרים עיצוב מטבח בהתאמה אישית, אתם מבטיחים שהחלל ישרת את הצרכים שלכם באופן מדויק.

 

3. התאמה אישית של צורכי האחסון

אם אתם מבלים במטבח זמן ממושך, ודאי כבר פיתחתם את ההרגלים המתאימים לכם ביותר. לאחד יהיה נוח יותר לאחסן את התבלינים בסמוך לכיריים והאחר יעדיף למקם את מוצרי המזווה בארון נפרד שאינו חלק עיקרי במטבח – וכשם שצורכי האחסון שלנו שונים, כך נעדיף פרישת מטבח שונה. כשאתם בוחרים לעצב את המטבח בהתאמה אישית, אתם למעשה מתאימים את צורכי האחסון שלכם באופן מדויק לנוחות שלכם, הן מבחינת גודל ועומק ארונות המטבח, המיקום שלהם בחלל או התאמה למכשירי החשמל שלכם.

מעצבת פנים לירז בוקעי צלמת שירן כרמל

מעצבת פנים: לירז בוקעי | צלמת: שירן כרמל

מעצבת פנים ענבל כהן צלם מאור מויאל

מעצבת פנים: ענבל כהן | צלם: מאור מויאל

 

4. התאמה סגנונית

לארונות המטבח יש השפעה מכרעת על העיצוב והסגנון הכללי של המטבח. כשאתם לא מוגבלים לחומר אחד וסגנון מסוים, בכוחכם להשפיע על הסגנון המדויק בחלל ולבחור חיפוי קיר, אריחים, משטחי שיש, ארונות מטבח ותכונות עיצוביות נוספות כך שיתאימו במדויק לסגנון האישי שלכם.

 

5. אין לאף אחד אחר

בסופו של דבר, מטבח בהתאמה אישית הופך את המטבח שלכם לייחודי ולכזה שאינו דומה לאף חלל אחר – וזה תמיד משמח!

פורניר משולב עם נאנו - מעצבת פנים לימור שחורי צלם עמית גושר

מעצבת פנים: לימור שחורי | צלם: עמית גושר

 

על מה חשוב להקפיד במהלך העיצוב?

כדי לוודא שהמטבח אכן יהיה התגשמות כל חלומותיכם ויתאים לצרכים שלכם במדויק, אנו ממליצים בחום לתכנן בקפידה את התהליך כולו: את פרישת המטבח ועיצובו, את החומרים המתאימים (כולל הבנה של האיכויות השונות), מיקום מכשירי החשמל, אזורי האחסון, ארונות המטבח וכדומה. בנוסף, חשוב לבחור אנשי מקצוע מיומנים שיסייעו לכם להפוך את החלום שלכם למציאות קולינרית משמחת, יהיו מקצועיים דיים וידעו להמליץ לכם מניסיונם והכשרתם מהן הבחירות המתאימות לכם ביותר.

באופן טבעי, מטבח בהתאמה אישית יהיה כרוך בהשקעה תקציבית גבוהה לכן כדאי להתכונן לכך מראש ולוודא שהעלויות ברורות לכם לפני היציאה לדרך. ערכו רשימת תקציב הכוללת את כל האלמנטים לעיצוב ובנייה במטבח, והותירו כ-10% נוספים להוצאות בלתי צפויות.

היאזרו בסבלנות והיערכו לכך מראש – הדרך אולי ארוכה, אך התוצאה תהיה לגמרי שווה את זה!

 

—–

תמונה ראשית:
מעצבת פנים: לימור שחורי | צלם: עמית גושר