{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"
עיצוב פנים - איריס אבנרי דביר - צלם אלעד גונן

פתרונות אחסון למטבח – פתרונות אחסון חכמים במטבח שיפנו זמן ומקום!

9 יוני 2021

 

שוב אין מקום בארון והשיש? שוב שולחן האוכל והרצפה עולים על גדותיהם מרוב חפצים? שוב אתם מחפשים במשך דקות ארוכות אחר תבלין סורר, רק כדי לגלות שהוא מוסתר אי שם מתחת לשקיקי תבלינים אחרים בעומק המגירה? שוב נדמה לכם שלא משנה עד כמה המטבח גדול עדיין אין בו מקום? ובכן, בדיוק לשם כך התכנסנו היום, עם מגוון פתרונות אחסון חכמים במטבח שיהפכו אותו לחבר הכי טוב שלכם, ואת העבודה בו לפשוטה הרבה יותר, למשל אי למטבח אשר יוכל להעניק לכם שטח אחסון ועבודה נוסף כמו גם עיצוב מרשים יותר לחלל המטבח הקיים.

מעצבות פנים אפרת רז ומיל סיני צלם אלעד גונן

מעצבות פנים: אפרת רז ומיל סיני | צלם: אלעד גונן

מעצבות סטודיו נוימן בן ארי - צלם אלעד גונן

מעצבות: סטודיו נוימן בן ארי | צלם: אלעד גונן

 

אחסון מתחת לכיור

אם הארון שמתחת לכיור נראה כאילו חלפה בו רעידת אדמה שהותירה אחריה בליל של שקיות סופר, חומרי ניקוי, סמרטוטים ושאר ירקות, הינה פתרון אחסון מעולה עבורכם. קל מאוד ליצור בלגן בארון הזה, וזה חבל, במיוחד לאור העובדה שזהו מקום אחסון יקר ואפילו משמעותי בחדר המטבח. כדי לארגן את החפצים בצורה מסודרת מתחת לכיור, הוסיפו ארונית קטנה, מעין ארגונית עם מדפים, ושבצו אותה בתוך החלל. כך תוכלו לאחסן בבטחה ציוד ניקוי, סמרטוטים ואפילו שקיות. אם תרצו תוכלו אף להבריג את הארגונית לארון ולשמור על כל הקונסטרוקציה הזו יציבה הרבה יותר.

 

מקומם של התבלינים – במגירות

מטבח מודרני הוא כזה שמצליח לשמור על מראה מתוחכם ואלגנטי מבלי לשדר עומס בעיניים. ועל אף שהתבלינים יפים להפליא והצבעוניות שלהם מוסיפה רבות למטבח, אם אתם באמת רוצים לייצר מראה נעים ונקי במטבח וגם לחסוך במקום על השיש אחסנו את התבלינים בתוך אחת ממגירות המטבח, רצוי בקרבת לכיריים. כדי להוסיף לסדר ולארגון הנוח, הדביקו מדבקה מעוצבת על כל תבלין והניחו אותו כך שהמדבקה תפנה כלפי מעלה. כך תוכלו לשלוף בקלות את התבלין הרצוי.

צלם שי אפשטיין

צלם: שי אפשטיין

 

מגירות אחסון

 

מימין – מעצב פנים: איתמר לוי | צלם: אלעד גונן
משמאל – צלם: בני אדם

 

לכל סיר יש מכסה

אם קיים מצעד המדרג את הדברים המתסכלים שיכולים להיות באחסון המטבח, הרי שאחסון מכסי הסירים ללא ספק יכול להתחרות על המקום הראשון. אם גם אתם מסתבכים באחסון המכסים ולא בטוחים מהי הדרך הנוחה יותר לאחסן אותם, כך שתוכלו לשלוף בעת הצורך את המכסה הנבחר, מפרידים אנכיים זו התשובה שלכם. זוהי מעין ארגונית מפלסטיק המופרדת באמצעות מוטות בחלל המתאימה לאחסון של מספר סירים, וזהו פתרון אחסון פשוט וזול להפליא. לא רק שהוא מפנה המון מקום במגירה, הוא גם הופך את אחסון המכסים לנוח במיוחד.

 

מגירות נסתרות

מעצבת פנים: אורית שלום | צלם: אמרי ארליך

 

 

מעצבת חמוטל קציר צלם גלית דויטש1

מעצבת: חמוטל קציר | צלם: גלית דויטש

 

Lazy Suzy – לא עצלנית בכלל!

אנחנו לא בטוחים מדוע מכנים את הצלחת המסתובבת הזו לייזי סוזי, אבל מה שבטוח הוא שני דברים: הראשון הוא שמזל שהיא הגיעה לעולם, והשני הוא שהיא לא עצלנית בכלל! למעשה, זהו אחד מפתרונות האחסון הנוחים ביותר שיש. על הצלחת הגדולה ניתן להניח פריטי מזווה שונים, כמו גם פריטים שונים במקרר, ובמקום לחטט לעומקה של המגירה או של המדף במקרר, פשוט לסובב את הצלחת, ומה שהיה מאחור מגיע עד לכף ידכם. פתרון  פשוט, לא יקר השומר על כל הפריטים הדרושים במטבח בהישג יד, בהינף סיבוב!

מימין – מעצבת פנים: ענבר מנגד | צלם: טל ניסים
משמאל – מעצבת פנים: ליאור לסנר | צלמת: הילה עידו

מכלי אחסון – כמעט לכל!

הקץ לשקיות הפזורות בערבוביה במגירה, וברוכים הבאים מכלי אחסון יפהפיים! בחרו מספר מכלי אחסון עשויים זכוכית, פלסטיק, פח או כל חומר אחר שאתם אוהבים, ואחסנו בהם שלל מוצרי מזווה. החל מקטניות וכלה בפסטות, פיצוחים ואפילו תה וסוכר. הקפידו לוודא שהמכל אטום כדי שהתכולה לא תתיישן, ותיהנו מדרך נהדרת לחסוך במקום ולהפוך את אחסון מוצרי המזווה לפשוט יותר וגם מעוצב יותר.

מימין- צלם: שי אפשטיין
משמאל – אדריכל: עודד חלף | צלם: שי אפשטיין

סלסילות תלויות

היכן כדאי לאחסן פירות וירקות שונים שאינם דורשים מקרר? נסו את הפתרון הדקורטיבי הבא: במקום להשאיר אותם בשקיות הסופר (אוי ואבוי) או בקופסאות פלסטיק פשוטות, תלו סלסילות קש בוהו־שיקיות על גב הקיר ומלאו אותן בכל התוצרת החקלאית היפה שלכם. אין לכם מושג כמה יופי זה יוסיף למטבח, וכמה נוח יהיה לכם לשלוף את הפרי או הירק הנבחרים.

 

—–

תמונה ראשית:
עיצוב פנים: איריס אבנרי דביר | צלם: אלעד גונן