{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"
  • שירות ואחריות
  • קנית מטבח

שירות לקוחות

שירות ואחריות

אנו מאמינים כי כלקוח של רגבה, אתה זכאי לקבל שירות מהיר ויעיל במיוחד. לכן אנו מעמידים לרשותך נציגי שירות מנוסים ומקצועיים שישמחו לסייע לך בכל נושא. אנו מבינים את חשיבות זמן התגובה שלנו, ומתחייבים כי נציגי השירות יעשו את המיטב כדי לתת לך שירות מהיר, אדיב ומקצועי. על מנת לטפל בפניותיך ובבקשותיך במהירות וביעילות, לרגבה מרכז שירות ארצי, שתפקידו לטפל בפניותיך באופן ייחודי. 

צוות שירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם, תוכלו להתקשר אלינו לטלפון  : 04-6088876

בימים א' – ה' : 09:00-16:00

בשישי ובערבי חג מרכז השירות סגור.

 

pdf
כתב אחריות

 

או למלא את הטופס בעמוד זה.

נא להכניס שם מלא

נא להכניס מספר טלפון

נא להכניס דו"אל

נא לבחור סניף

{{serviceForm.thanks}}

קנית מטבח רגבה...

אפשר כבר להתחיל לדמיין….

אז תודה שבחרתם רגבה.

מרגע זה ואילך אנחנו נעשה הכל כדי לדאוג לשביעות רצונכם המלאה – הן בתהליך התכנון , הייצור  וההתקנה והן במהלך השנים הארוכות שלאחר מכן.
תהליך ההתקנה מורכב מכמה שלבים , אנחנו מכנים אותם "תחנות". לקראת כל  "תחנה" נדרשת גם הכנה שלכם, חשוב לנו ליידע אתכם כבר עכשיו מהן התחנות העומדות לפנינו . כך נוכל לעבור מתחנה לתחנה בקלות, ביעילות ולא פחות חשוב – באווירה טובה.

 

תחנה ראשונה – מדידה והכנת האתר

הגוף האחראי : סניף רגבה

בתחנה זו יימדד השטח ע"י מודד מוסמך של רגבה.

כיצד עליכם להתכונן:
הנכם מתבקשים לסניף המטפל כאשר החלל המיועד לריהוט מטויח ומרוצף. (ללא טיח וריצוף לא ניתן למדוד באופן מדויק ) ואנו נדאג לתאם  מועד למדידה.

 

תחנה שנייה – תכנון סופי לפני הורדה לייצור

הגוף האחראי : סניף רגבה

בתחנה זו יסוכמו הפרטים הטכניים : חומרים , גוונים, ידיות ופרטי עיצוב ואחרים, אשר בלעדיהם לא נוכל לבצע את המטבח.
ברגבה, תוכלו להזמין גם את מוצרים נלווים למטבח ממיטב החברות והיצרנים, מוצרי חשמל, משטחי עבודה, קוריאן, חיפויים ברזים וכיורים, תאורה, ריהוט משלים לכל הבית כל זאת תחת קורת גג אחת בהתאמה אישית ובייעוץ מקצועי.

כיצד עליכם להתכונן 
אנא דאגו למסור למעצב/ת את רשימת מכשירי החשמל שתרכשו והמפרטים הטכניים שלהם ( גם אם אינם חדשים ), תוכניות אינסטלציה , נקודות חשמל וגז יימסרו לכם מיד עם סיום התכנון, עליכם להעביר תוכניות אלו למבצע בשטח/קבלן.

 

תחנה שלישית – אספקה

הגוף האחראי : מרכז שירות ארצי

בסיום התכנון תשובץ הזמנתכם לסדרת ייצור במפעל. זמן האספקה המשוער יימסר לכם במעמד זה.מועד סופי לאספקה יימסר לכם כשלושה שבועות מראש.

לידיעתכם : מועד ההרכבה לא יחול ביום האספקה ויתואם בנפרד, אלא אם יקבע אחרת.

 

תחנה רביעית – הרכבה

שלב א' – הכנות להרכבה
1. תאריך האספקה הוא סופי ואינו ניתן לשינוי, על כן הנכם מתבקשים לוודא שהאתר מוכן.
2. אחסון הריהוט לאחר ייצורו יחויב בתשלום.
3. יש לוודא שהשטח בו יורכבו הארונות, יהיה נקי ופנוי מפסולת ופריטים אחרים.
4. ודאו גמר כל עבודות ההכנה – בניה, הריסה, אינסטלציה, גז מים וחשמל ( כולל הרכבת חלונות ודלתות ).

שלב ב' – הרכבה
הגוף האחראי : מרכז שירות ארצי
יום ההרכבה יתואם ע"י מחלקת השרות מספר ימים לפני יום האספקה הסופי.
ביום ההרכבה לא יוכלו בעלי מקצוע נוספים לעבוד בחלל החדר, וודאו שקיים מקור חשמל להפעלת כלי עבודה, ההרכבה הראשונה תכלול את כל הפריטים אותם ניתן להתקין לפני ביצוע עבודות משלימות.
יתר העבודות (ארונות המונחים על השיש, דלפקים וכו') יבוצעו לאחר התקנת  משטחי עבודה (שיש/ אבן קיסר /קוריאן וכו').

שלב ג'  – מדידת משטח העבודה(שיש/ אבן קיסר /קוריאן וכו')
מדידת משטח העבודה תיעשה מיד לאחר ההרכבה הראשונה בתאום עם איש השיש.
במידה והוזמן ב"רגבה", אנו נדאג לתאום. במידה ולא הוזמן ברגבה, עליכם לדאוג לתאום מדידת המשטח בסיום ההתקנה, אספקה והתקנת משטח העבודה תהיה עד 14 ימי עבודה לאחר ביצוע המדידה.

שלב ד' – גמר הרכבה
גמר ההרכבה יתואם לאחר סיום ביצוע כל העבודות המשלימות ע"י בעלי המקצוע השונים,כולל התקנת מוצרי חשמל ע"י הספקים, עבודות משלימות כגון: משטחי עבודה,ברזים,כיורים ומכשירי חשמל שלא הוזמנו דרך "מטבחי רגבה" יטופלו ויתואמו על ידכם מול הספקים.
חלקים ואביזרים שלא מותקנים בשלב הראשון יש לאחסן במקום נקי ומאובטח.

שלב ה' – אחריות
הגוף האחראי : מרכז שירות ארצי
עם סיום הרכבה יעביר לכם המתקין טופס אישור גמר הרכבה . אנא חתמו עליו ומסרו למתקין, תשלח במייל לכם גם תעודת אחריות ובה בין היתר הוראות ניקוי וטיפול, אנא קראו אותה בעיון ומלאו אחר ההוראות.

 

אנו מאחלים לכם שנים ארוכות של הנאה ממוצרי רגבה האיכותיים .