{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"
מטבח אגוז אפריקאי

מטבח אגוז אפריקאי

26 פברואר 2023

אחד מהשלבים בתכנון מטבח הוא בחירת החומר שממנו עשויים הרהיטים. אחד מסוגי העצים המבוקשים שהוא חזק, ורסטילי ומתאים למטבחים שיש להם נגיעה כפרית הוא עץ אגוז. מטבח עשוי אגוז אפריקאי ייתן לכם תחושה של ביתיות נוסטלגיה ואווירה יוקרתית בו זמנית. בואו לקרוא על היתרונות של מטבח אגוז אפריקאי ועל כל היתרונות שהופכים אותו לבחירה המושלמת לעיצוב המטבח.

ייחודיותו של מטבח אגוז אפריקאי

מטבח אגוז אפריקאי יכול לספק לכל בית ורסיטיליות במראה של המקום שבו תבשלו ותאכלו מדי יום. אם אתם רוצים מטבח כפרי שנותן תחושת חמימות, נוסטלגיה וביתיות, או לחלופין רוצים לתת למטבח המודרני שלכם טאץ’ חמים ורענן של עץ וטבע, אתם יכולים לשלב רהיטים עשויי עץ אגוז ולבקש מבעל מקצוע לעצב אותם בגימורים אסתטיים, להוסיף לרהיטים הקיימים חיפויים מעץ אגוז או לצבוע את המשטחים הקיימים בגווני הצבע החום והברונזה של עץ אגוז. הצבע של עץ אגוז משתלב נהדר עם צבעים כהים ונותן ניגוד נעים לעין למטבח שצבעיו בהירים.

מטבח אגוז אפריקאי

מטבח אגוז אפריקאי הוא בחירה פופולרית בהרבה ארצות בעולם כמו אוסטרליה ומגוון מדינות אירופה. אגוז אפריקאי משמש גם לחיפוי וציפוי ואפשר להשתמש בו כפורניר לרהיטים כדי לתת להם מראה יוקרתי. הוא משלב פרקטיות ואלגנטיות ומשתלב נהדר עם רהיטים בצבעים כהים, שיש בהיר, תאורה מכל הסוגים ועם מוצרים דקורטיביים כמו עציצים ותמונות.

מטבח אגוז אמריקאי

יש אנשים שבונים את המטבח שלהם מעץ אגוז אמריקאי, בעיקר אנשים שגרים בארצות הברית. הצבעים הטבעיים שלו בדרך כלל כהים יותר והוא בחירה טובה לא פחות לבניית המטבח, רהיטים נוספים וגם לריצוף. האגוז האמריקאי הוא תוספת טאץ’ מצוינת אם אתם מתכננים מטבח מודרני לבית שלכם.

כיצד בונים מטבח אגוז אפריקאי?

עץ אגוז אפריקאי מתאים מאוד ליצירת לוחות עץ חזקים ועמידים שבאמצעותם מרכיבים רהיטים בכל הגדלים והצורות. הגמישות והחוזק של העץ יחד עם עמידותו למים הופכים אותו לחומר מבוקש בקרב נגרים ומעצבים, והוא מתאים ליצירת מגירות, ארונות ושולחנות. עוד רהיט מבוקש שאפשר לעשות בקלות מאגוז אפריקאי הוא אי באמצע המטבח, שיהיה משטח עבודה גדול, מקום להניח עליו אוכל או מצרכים וגם מקום אחסון מלא מגירות וארונות. יש אפשרות להשתמש גם בעץ אגוז מולבן ולהוסיף אותו למטבח שיש בו גוונים של שחור, אפור או בז’ כדי ליצור מראה מודרני, נקי ומינימליסטי.

שילוב חלקי המטבח בצבע האגוז אפריקאי

הצבע של העץ משתלב היטב עם משטחי שיש בהירים ואם המטבח שלכם מואר יחסית באמצעות אור שמש, הוא יוכל להבליט את כל הצבעים במטבח ולהשרות תחושה של ביתיות ויוקרה. אגוז אפריקאי הוא בדרך כלל בעל גווני חום וברונזה והוא יכול להשתלב היטב גם עם רהיטים בצבעים עץ טבעיים וגם עם צבעים כמו אדום, אפור או כחול. אם יש לכם אדנית צמחים על החלון או עציצים גדולים בסביבת המטבח, רהיטים עשויים מעץ אגוז אפריקאי יעצימו את המראה הכללי והטבעי של המטבח.

קצת היסטוריה

עץ אגוז אפריקאי מגיע מאזור מערב אפריקה, מסיירה לאון ועד אנגולה. העץ גדל באקלים טרופי, גובהו הממוצע הוא כ-35 מטרים והוא מופיע בשלל גוונים של חום. עצי אגוז מבוגרים מאוד נוטים להשחיר. העץ קשה אך גמיש וקל לעבודה, ובמשך מאות רבות הוא היה אחד מהחומרים העיקריים שמהם ייצרו רהיטים יוקרתיים למשפחות אצולה. הוא ידוע גם בשם “עץ טיגריס” כיוון שהרהיטים שיוצרים ממנו הם בעלי קווי צבע טבעיים המזכירים פסים של טיגריס.

עץ וכפר – היתרונות של מטבח אגוז אפריקאי למטבח הכפרי

אם אתם מחובבי העיצוב הכפרי, ודאי תשמחו לקרוא שעץ אגוז אפריקאי הוא בחירה קלאסית למטבח בעיצוב רטרו שהוא פרקטי ונוח. הצבע של עץ אגוז אפריקאי משרה תחושת ביתיות והוא מתאים לכל סוגי הרהיטים. הרבה אנשים בוחרים לחפות רהיטים קיימים בפורניר עשוי אגוז אפריקאי כדי להכניס טאץ’ של כפריות למטבח, או לצבוע מחדש את הרהיטים בגווני החום החמים האופייניים לעץ אגוז אפריקאי ולהוסיף למטבח מראה של רעננות ואלגנטיות. כך תוכלו ליצור תחושה נעימה בסביבת הבישולים ותגיעו למצב שהמטבח הוא אחד החדרים האהובים עליכם בבית, לא רק בזכות האוכל אלא גם בזכות האווירה המרגיעה והאנרגיות שתשאבו מהעיצוב שסביבכם.

סגנונות עיצוב שונים

עץ אגוז אפריקאי מתאים להרבה סוגי מטבחים, למשל מטבח שהוא מעין “open space” ויש בו הרבה מרחב תנועה, מטבח מינימליסטי שמוצרי החשמל מוסתרים בתוך חללי הרהיטים שלו, או מטבח צפוף יותר שיש לו הרבה ארונות ומגירות. הפסים הטבעיים של העץ משתלבים היטב בכל מיני סגנונות אסתטיים, בעיקר בשולחנות גדולים ומפוארים. אפשר להוסיף חיפויי עץ אגוז אפריקאי גם למטבח אקלקטי שיש בו מוצרים מברזל או מזכוכית ולשלב את הצבעים ואת התאורה (הטבעית או המלאכותית) כדי ליצור מרחב עבודה שכיף לבשל ולאפות בו או מקום מרגיע ומעוצב בטעם טוב שאפשר לשבת בו לשיחה, לאכול משהו קטן או לארח חברים לערב חווייתי ומהנה.

פתרונות אסתטיים עם אגוז אפריקאי

אם יש לכם כבר מטבח ואתם רוצים לשדרג אותו ולתת לו מראה מיוחד ואלגנטי, אתם יכולים להשתמש בחיפוי אגוז אפריקאי כדי להפוך את המטבח שלכם לכפרי אך יוקרתי מבלי שתצטרכו לבנות הכול מחדש. אתם יכולים גם להסתפק בצבע עץ אגוז כדי לצבוע רהיטים העשויים משבבית או רהיטים דמויי עץ בשביל להכניס את הטאץ’ של מטבח כפרי הביתה. האלגנטיות של עץ אגוז אפריקאי תיתן לכם ורסטיליות בכל הקשור לעיצוב הרהיטים, כמו גימורים אסתטיים ושילוב ידיות מעוצבות מכל הסוגים. מטבח בגוונים של חום שיש לו ידיות מאוזנות בגימור עדין, או אי המורכב משיש לבן ובוהק ומתחתיו שטח אחסון בצבע חום מפוספס הם חלק מהאסתטיקה המרשימה של עץ אגוז אפריקאי.

סיכום

עץ אגוז אפריקאי ואמריקאי הם חומרים פופולריים לבניית מטבחים בעיצוב יוקרתי. הרבה אנשים אוהבים לשלב את גווני החום של העץ במטבחים המודרניים שלהם כדי ליצור ניגודיות אסתטית, או לבנות ולחפות את רוב הרהיטים בעץ אגוז אפריקאי שנותן תחושת חמימות וביתיות. העץ הוא חומר מעולה לבניית רהיטים כיוון שהוא עמיד וחזק, וגם אלו המסתפקים בחיפוי עץ אגוז נהנים משדרוג אסתטי ופרקטי למטבח. אצלנו במטבחי רגבה תוכלו לשלב רהיטים עשויי עץ אגוז אפריקאי בכל סוג מטבח שתרצו, להשתמש בפורנירים של אגוז אפריקאי לרהיטים שכבר קיימים, להוסיף אלמנטים של בית ונוסטלגיה למטבח הכפרי שלכם או לתת טאץ’ של רעננות ויוקרה למטבח המודרני המינימליסטי שלכם.