{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"
מטבח מפואר

מטבח מפואר

24 יולי 2023

מטבח מפואר הוא הרבה יותר מסתם סמל סטטוס והרבה פעמים מדובר בפנינה של הבית ולא פחות. מטבחים מפוארים הם גם לא רק דרך מעולה להעניק לכל בית מראה יוקרתי, אלא גם מאפשרים חווית בישול בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובנוחות מקסימלית בכל פעולה – החל מאחסון מוצרים, דרך אפייה ושימוש בגז ועד לעיבוד מזון בצורה קלה ונעימה. אם גם אתם מחפשים שדרוג למטבח ולבית באופן כללי, מטבח מפואר זו אופציה לא רעה בכלל בשבילכם וממש עכשיו אנחנו רוצים לדבר על הנושא. מהם בעצם מטבחים מפוארים לדירות יוקרה, כיצד מבדלים מטבחים מפוארים ממטבחים קלאסיים ועל מה יש לשים דגש כשמעצבים מטבח מפואר? הינה כל מה שחשוב לדעת בנושא.

מטבחים מפוארים לדירות יוקרה

בשנים האחרונות המטבחים המפוארים הפכו למבוקשים ביותר ויש לכך כמה סיבות. הסיבה הראשונה שכולם רוצים מטבח מפואר היא ככל הנראה הטרנד של תוכניות הבישול ששמו את בישול הגורמה במרכז, כשהיום כולם רוצים להכין מאכלים מיוחדים בבית. מעבר לכך, נראה כי התפיסה המרכזית בעולם המטבחים בפרט ועיצוב הבית באופן כללי היא שהמטבח הוא בעצם הלב של הבית, אז אם רוצים בית במראה מפואר ויוקרתי חייבים להשקיע במטבח. מטבחים מפוארים בדירות יוקרה מביאים את המילה האחרונה של סגנונות העיצוב המובילים בעולם, כוללים בדרך כלל לא מעט גאדג׳טים וחידושים שהופכים את חווית הבישול לייחודית ומשלבים באופן מושלם בין הפאר לפונקציונליות והנוחות במטבח.

בידול המטבח המפואר מהמטבח הקלאסי

המטבחים המפוארים נבדלים ממטבחים רגילים בכמה וכמה פרמטרים. בראש ובראשונה מדובר בעיצוב חדשני, כזה המציע אין-ספור אפשרויות ופתרונות עיצוביים ושימושיים – שילוב חכם של מגוון חומרים (עץ, מתכת, זכוכית מחוסמת, שיש וכו׳), טכנולוגיה מתקדמת של צביעת המטבח, גימור מושלם על המילימטר והתאמה מדויקת בין כל המרכיבים של המטבח.

הבדל נוסף הוא החלל של המטבח. בעוד מטבחים רגילים משתלבים בדרך כלל בחלקים נוספים בבית ולא תופסים מקום נכבד בחלל, מטבחים מפוארים הם לרוב מטבחים גדולים שמוקצה להם מקום משמעותי בבית, לרוב בחלל נפרד וייחודי. הגודל מאפשר לא רק את המראה המפואר, אלא גם יישום של כל מיני פונקציות חכמות ומתקדמות – פתרונות אחסון חכמים, גאדג׳טים חשמליים, מקררים ותנורים יוקרתיים ועוד.

כמובן שלבסוף גם המחיר משחק תפקיד גדול ומטבחים מפוארים בהתאמה אישית יעלו מן הסתם יותר ממטבחים פשוטים ובטח מטבחים מובנים. עם זאת, אין ספק שהשקעה במטבח מפואר היא השקעה חכמה לחובבי הבישול ובכלל לכל מי שמכוון למגורים יוקרתיים באמת.

עיצובים ייחודיים למטבחים מפוארים

מטבחים פשוטים וקלאסיים דומים בהרבה מאפיינים זה לזה, אבל מטבחים מפוארים הם ייחודיים כל אחד בדרכו. כשמדברים על מטבח מפואר השמיים הם הגבול ואפשר לבחור בכל סגנון שרוצים ופשוט לעוף עם הדמיון. מטבח ענק בסגנון תעשייתי עם כמה תנורים גדולים, אי למטבח במגוון משטחי עבודה שונים ואזור ישיבה משפחתי, בחירה בגופי תאורה גדולים שנותנים תחושה של עומק ופאר ועוד. שווה בהחלט להציץ בתמונות באתר ולקבל כמה רעיונות לעיצוב של מטבח מפואר. כפי שתבינו מיד – היתרון הגדול ביותר אולי בעיצוב מטבח מפואר הוא הנגיעה האישית והאפשרות ליצור מטבח שעונה על הצרכים שלנו במדויק.

למה חשוב לשים לב בעיצוב מטבחים מפוארים?

מטבחים מפוארים – חומרים מפוארים

באופן טבעי למדי, יצירה של מטבחים מפוארים כוללת תמיד שימוש בחומרים הטובים ביותר וזה לא משנה באיזה חומר גלם מדובר. מתכות טהורות וחזקות בלבד, עץ מלא ואיכותי, שיש דחוס, חזק ועמיד ובקיצור – רק הטוב ביותר. חומרים איכותיים מבטיחים קודם כל מראה יוקרתי ובעיקר יוצא דופן, אבל חשוב מכך – הבחירה בחומרים כאלו תבטיח מטבח מעולה שמחזיק במשך שנים ארוכות בלי צורך בשיפוצים או בתיקונים.

התאמה אישית

אם כבר מחליטים לבחור במטבח מפואר, שווה לעשות ללכת עד הסוף וזה אומר לתת דרור לדמיון שלנו ולצרכים שלנו. מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית בעצם מאפשרים לנו ליישם את כל מה שחשוב לנו במטבח, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונלית. נוכל לבחור בשילוב של עיצוב מודרני ועיצוב כפרי, להתקין משטח עבודה רחב ידיים אם אנחנו אוהבים לעסוק באפייה ולרכוש כמה תנורים גדולים, לשלב גאדג׳טים חכמים כמו ברזים משולבים (מים, סודה ומים רתוחים) ועוד. במטבחים קלאסיים וקטנים יותר אין את הפריווילגיה לעצב את המטבח בדיוק כמו שרוצים וזהו בהחלט אחד המאפיינים החשובים ביותר של מטבחים מפוארים.

לסיכום

אם כך, בחירה במטבחים מפוארים היא בהחלט

בחירה עיצובית נועזת ומשתלמת, ואם גם אתם נמצאים לקראת בנייה או שיפוץ, שווה בהחלט להכיר את האופציה הזאת יותר לעומק. מטבח מעוצב כראות עיניכם יאפשר לכם להשיג את היוקרה והפאר לבית שאתם מחפשים, וחשוב מכך – יספק חווית בישול ושהייה במטבח שאין להשיג באף דרך אחרת. אנו מזמינים גם אתכם להתרשם ממגוון המטבחים המפוארים באתר מבית רגבה מטבחים ולגלות עולם שלם של עיצובים חדשניים ומרהיבים, גאדג׳טים חדשניים לפונקציונליות מושלמת וחומרי גלם איכותיים בלי פשרות.