{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"
מטבח שחור עם עץ

מטבח שחור עם עץ

19 פברואר 2023

הבשורה החדשה בעולם עיצובי המטבח הינה מטבח שחור עם עץ. השילוב בין המודרני לפשוט יוצר מראה מרשים ויוקרתי, אך גם חמים וביתי. מה המאפיינים והיתרונות של מטבח כזה? אילו אלמנטים נוספים אפשר לשלב בו? כל התשובות ומידע נוסף במאמר שלפניכם.

למה מטבח שחור עם עץ הפך לפופולארי?

בשנים האחרונות יותר ויותר מסעדות ובתי מלון ברחבי העולם שואבים את ההשראה העיצובית שלהם מגווני השחור. הטרנד הגיע גם לבתים הפרטיים, שמבקשים מראה מטבח שחור עם עץ. החשיפה הגבוהה למטבחים מסוג זה יצרה מגמת עלייה בביקוש למטבחים שחורים במטבח ובחלל הבית. האיזון בין העץ החם ולצבע השחור והקר יוצר ניגוד חמים וביתי ומעניק מראה מרהיב למטבח.

מאפייני המטבח השחור עם עץ

  • אור טבעי – ארונות מטבח שחורים משתלבים נהדר באור טבעי, שמקנה לחלל מראה מרווח ומגדיל את האפקט השחור והדרמטי. אם אין אור טבעי שנכנס למטבח, אפשר לשלב במטבח אלמנטים לבנים שייתנו אפקט דומה.
  • שילוב צבעים נוספים – מטבח שחור יכול להכיל גם צבעים אחרים ומנוגדים שיעצימו את האפקט הביתי. הצבע הלבן יעניק למטבח אור, הגוונים האפורים יעניקו מראה עכשווי ומעודכן, שילוב גווני זהב יתנו נופך של יוקרתיות וגם צבעים ניטרליים נוספים יוסיפו לעיצוב ויצרו מראה חם ונעים בחלל.
  • גופי התאורה – מטבח שחור עם עץ הוא מטבח שאוהב דרמה ואור. כדאי להתקין גופי תאורה שיתאימו לסגנון העיצובי הכללי, כמו נברשות קריסטל או תאורת לד מודרנית.
  • שימוש בשיש – משטחי שיש משתלבים מצוין במטבחים שחורים עם עץ, ומעניקים לו מראה אלגנטי וטבעי.
  • אלמנטים בחלל המטבח – אלמנטים טבעיים יעניקו למטבח חום ביתי. ארונות מטבח שחורים ומשטחי עץ מהווים שילוב מנצח. אפשר לשלב משטחי עץ גם ברהיטים אחרים במטבח שירככו את הצבע השחור ויתנו למטבח אופי חמים. דרך נוספת היא לשלב אלמנטים מהטבע, כמו פרחים ועציצים, שישתלבו נהדר לצד הצבע השחור ויוסיפו חן לחלל.

יתרונות של מטבח שחור עם עץ

  1. ייחודיות – חללים מרכזיים, כמו המטבח, נהוג לעצב על בסיס צבעים בהירים. מטבחים שחורים אינם נפוצים, ובפרט מטבח שחור עם עץ, כך שהם מהווים יתרון עיצובי ייחודי. מטבח שחור לא נותן אפקט רק למטבח, אלא תורם גם לחללים כמו הסלון ופינת האוכל.
  2. יוקרתיות – אלמנטים שחורים במטבח יוצרים אוירה דרמטית, יוקרתית ואלגנטית. השילוב של השחור עם העץ מתאים לבתים המעוצבים בקו מודרני, וההשקעה תשתלם גם לטווח הרחוק שכן סגנון העיצוב הזה הוא כמעט על זמני.
  3. תחזוק המטבח – הצבע השחור מאפשר יכולת לשמר את נראות המטבח ללא מאמץ מיותר. על גבי שיש שחור קשה עד בלתי אפשרי לראות את הכתמים והלכלוך. על ארונות מטבח בהירים אפשר לראות כתמים וסימני אצבעות, בעוד שעל משטחי עץ או משטחים שחורים הכתמים מיטשטשים בקלות.
  4. עיצוב מתקדם – מטבח בגוונים כהים דורש הרבה אומץ. במשך שנים רבות גווני השחור נתפסו כמאיימים, אך בשנים האחרונות הפך הצבע, בשילוב עם גווני עץ, למראה אלגנטי ופרוגרסיבי. עיצוב מטבח שכזה מסתמן כבשורה חדשה ועדכנית, למביני עניין וטעם.
  5. הדגשת האלמנטים האחרים במטבח – מטבח שחור עם גווני עץ מאיר אלמנטים אחרים בחלל המטבח, כמו מוצרי חשמל, כלי בישול ואפילו צמחייה, לעומת מטבח בהיר בו האלמנטים משתלבים בתוך הגוונים הבהירים. מטבח בגוונים שחורים הופך כל פריט לעיצובי ותורם לנראות של החלל.

לסיכום

מטבח שחור עם עץ הוא פתרון עיצובי מצוין ומרשים לאנשים שרוצים להוסיף קלאסיות ומודרניות לחלל המטבח. המראה הדרמטי יחד עם האלמנטים הפשוטים משתלבים נהדר יחדיו, וגורמים לחלל המטבח להיראות חדשני ואטרקטיבי.