{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"

אביב על השולחן

9 אפריל 2014

רגע לפני הפסח, כדאי להשקיע עוד מחשבה בבחירת זר הפרחים המתאים לסידור שולחן החג

“לשולחן החג יכול להתאים זר אחד מרכזי ומרשים או כמה זרים קטנים שמפוזרים לאורכו”, ממליצים בחנות פרחי R שבתל אביב: “השילוב בין הפרחים והאגרטלים הוא שייתן את האופי לסידור כולו”. לכבוד החג החלטנו לעשות קצת סדר ולהציג לכם ארבעה טיפוסים מובילים של זרים שיתאימו לאירוח. השאר הוא עליכם.

קלאסי

צילום: דניאל שכטר

הקלאסי: הזר המושלם לאירוח
בנוי בצורה נמוכה ורחבה ולכן לא מפריע לקשר עין מסביב לשולחן. “בערבי חג, רוב הזרים שלקוחות מבקשים הם לבנים. הלבן אלגנטי וחגיגי וגם קל לעבוד איתו כי הוא ניטרלי ומתמזג עם שאר האלמנטים בשולחן – המפה, כלי ההגשה וכמובן האוכל”.

אמנותי

עיצוב אגרטל: שירה קרת, צילום: דניאל שכטר

האמנותי: כשהכוכב האמיתי הוא האגרטל
המעצבת שירה קרת יצרה סדרה של כלי אירוח ואגרטלים משיש שנחצב במים בתהליך ייחודי. זר באגרטל כזה הוא מלא נוכחות ועוצמה, ויכול לעמוד על שולחן גבוה ונמוך כאחד. “בחרנו זר בגוון אחיד ללא שילובים כדי לתת את הבמה לעיצוב עצמו”, מסבירה עדן.

מינימליסטי

צילום: דניאל שכטר

המינימליסטי: פחות זה הרבה יותר
אגרטל צר וארוך שבו ענף אחד נבחר בקפידה מספק לעתים אמירה סגנונית חדה ומדויקת, ומותיר רושם רב. במקרה זה נבחר ענף של סחלב מסוג סימבידיום, שלו מראה יוקרתי והוא גם עמיד לאורך זמן. אפשר להוסיף לצדו נרות בגבהים שונים ובגוונים תואמים.

רומנטי

 
הרומנטי: חמישים גוונים של ורוד
אם אתם חובבי שאבי שיק, וינטג’ ונוסטלגיה, זר של פרחי העונה בגוני ורוד מתוק הוא בחירה מושלמת עבורכם. אפשר לפזר לאורך השולחן כמה אגרטלים בגדלים שונים, ולהעצמת הלוק להשתמש בכלי חרסינה מעוטרים.
חג שמח!

פרחי R – רח’ פנקס 45, תל אביב 03-6050079