{{product_name_p_0}}

חדר ארונות מעוצב – שלל של סגנונות

הרעיון החדשני של חדר ארונות מעוצב הוא רעיון יחסית חדש שתפס תאוצה בעשורים האחרונים, ונראה כי הוא כבר הפך לעניין של סטנדרט וכולם רוצים חדר ארונות גדול, נוח ומפנק. היתרונות של חדרי ארונות מעוצבים הם רבים ומדובר בין היתר בנוחות בלתי מתפשרת, ניצול חכם של החלל, פינוי חלל במקומות אחרים שבהם היינו צריכים לשים ארון בגדים וכן הלאה. אך לצד כל אלה, אין ספק שהיתרון המשמעותי ביותר הוא המגוון העצום של סגנונות עיצוב – אפשר להתאים וליצור חדר לפי הצורך וההעדפה באמצעות רעיונות כמו חדרי ארונות משולבים, למשל שילוב של גימור עץ ואלומיניום, חדרי ארונות שבהם שולחנות ופתרונות אחסון נוספים, חדרי ארונות קומפקטיים לחללים קטנים ועוד. מיד נפרט עוד על סגנונות עיצוב אפשריים.

שמירה על חלל ועל סדר בחדר ארונות

אין ספק שהיתרון המשמעותי ביותר של חדר ארונות הוא ניצול חכם ויעיל יותר של החלל הפנוי בבית. חדר הארונות מחליף את ארונות הבגדים שתופסים מקום רב בחדר השינה. עם זאת, גם את חדר הארונות צריך לתכנן נכון, בעזרת פעולות כמו חציבה בקיר או שימוש בחללים ״מתים״ ולא מנוצלים, וכך להרוויח אחסון גדול ונוח ללא פגיעה בשטח האחסון שלנו – בעצם חדר ארונות מעוצב מאפשר לאחסן הרבה יותר בגדים מארון פשוט. בחדר הארונות נוכל לאחסן מצעים, כמות גדולה יותר של זוגות נעליים ואפילו פרטי אקססוריז כמו כובעים, תיקים ותכשיטים. זהו יתרון משמעותי שיאפשר לנו לשמור על סדר בבית, מבלי שבגדים יהיו זרוקים ללא סדר וללא מקום מספיק לכל פריט.

צבעים חמים בחדר ארונות

אפשר להתבלבל בקלות ולחשוב שחדר ארונות הוא חדר פונקציונלי בלבד, אבל האמת היא שזה ממש לא כך. חדר ארונות הוא חלק חשוב בבית, כזה שאנו מבלים בו לא מעט וכמובן כזה שהוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב ומהמראה הכללי של הבית. על כן חשוב להקפיד על תהליך העיצוב ולוודא שהמראה תואם את הציפיות שלכם. צבע לבן הוא הבחירה הקלאסית לחדר הארונות. הצבע הלבן מאפשר לבצע שבירה מיוחדת בעזרת פסי ניקל או בעזרת צבעים אחרים ברהיטים בו. אם נרצה לבחור בצבעים ובגוונים ייחודיים, ההמלצה הגורפת היא לבחור בצבעים חמים כמו באלון מבוקע ולעטר בגוונים של לבן, בז׳ ושמנת. ככלל – בחירה בסגנון עץ כפרי הוא תמיד בחירה מעולה, אבל היא מן הסתם לא מתאימה לכל בבית. אפשר בהחלט לבחור גם בעיצוב תעשייתי יותר ובשילוב של מתכת בבתים בסגנון עיצוב מודרני.

סגנונות שונים של חדרי ארונות

אם אתם לא בטוחים באיזה כיוון לבחור, הינה כמה רעיונות לסגנונות שונים של חדרי ארונות:

  • סגנון כפרי: אלמנטים של עץ, צבעים בהירים וחמים, שימוש בפריטי קש. דוגמה טובה היא צימרים בצפון בעיצוב בסגנון הזה.
  • סגנון מודרני תעשייתי: סגנון מאוד פופולרי בעולם כולו בשנים האחרונות. הדגש הוא על פונקציונליות ומינימום עיטורים, שימוש באלמנטים של מתכת (לעיתים בשילוב עץ), ומשחקים בגופי תאורה.
  • זכוכית: טרנד חם מאוד בשנים האחרונות בתחום הוא חדרי זכוכית. הדגש הוא על דלתות זכוכית ובעצם תצוגה של כל הפריטים שנמצאים בתוך החדר.

שילוב של אלמנטים בחדר ארונות

כמובן שאין חוקים ואפשר לעצב את חדרי הארונות לפי הצורך והשאיפות שלנו. אפשר נוסף לאלה לשלב מגוון של אלמנטים שונים. הינה כמה רעיונות ששווה להכיר:

  • מגירות – מגוון מגירות לאחסון של פריטים גדולים או קטנים.
  • סוגים שונים של דלתות – דלתות הזזה, פרגודים, דלתות נסתרות בקיר ועוד.
  • אי לחדר ארונות – ממש כמו לאי למטבח, רק שבחדר הארונות הוא מאפשר קיפול בגדים, סידור, הצבת קישוטים יפים וכן הלאה. מתאים כמובן לחדרי ארונות גדולים בלבד.
  • מראות – פריט מתבקש ומצוין לחדרי ארונות. מצד אחד לא הן תופסות הרבה מקום ומצד הן שני מאפשרות להפוך חדרי ארונות גדולים לחדרי הלבשה של ממש.
  • תאורה – אפשר לבחור בסגנונות שונים כמו גופי תאורה חיצוניים תלויים או תאורה נסתרת בהנמכת גבס.
{{product_name_p_1}}

לסיכום

בסופו של דבר, חדרי ארונות הם פתרון פונקציונלי נהדר והם יכולים להפוך את החיים של כולנו לקלים ולנוחים הרבה יותר. בזכות חדרי ארונות נוכל לחסוך באופן משמעותי במקום וזאת משום שאין צורך בהצבת ארון בגדים בבית. נוסף לכך נוכל גם לתרום לסדר ולארגון בבית, כשאנו מנצלים את החלל לטובתנו ומרוויחים הרבה מאוד מקום אחסון. אם החלטתם לעצב חדר ארונות בבית, שווה מאוד לחשוב על ההיבט העיצובי, לצד ההיבט הפונקציונלי של החדר. כמו כן שווה בהחלט לדעת שפתרונות חכמים כמו חדרי ארונות, אפשר למצוא בחדרים אחרים בבית, כמו למשל שילוב של ארונות מטבח חכמים במטבח ועוד שלל פטנטים ייחודיים. רוצים לשמוע עוד על פתרונות חכמים כאלו? צרו קשר ונשמח לעזור תמיד!