{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"

טיפים מדליקים לחיי מטבח צבעוניים

בין שאתם עורכים עדכון תקופתי במטבח או מתכוננים לשיפוץ מקיף, אספנו עבורכם כמה הצעות שיעזרו לכם להפוך את המטבח למעניין יותר בעזרת הצבעים הלוהטים של השנה

954626_580252355351772_930402731_n
אין דרך טובה יותר להוסיף ייחוד למטבח שלכם מאשר להוסיף לו נגיעות צבע. כמעט כל אחד ממרכיבי המטבח יכול לשמש כמוקד צבעוני המוסיף אופי וחיות לחדר – החל במוצרי המטבח, דרך הבדים והארונות, וכלה באריחי הקיר ומשטחי העבודה. אפילו פעולה פשוטה כמו צביעת הקירות או הוספת שטיחון צבעוני יכולה לשנות לחלוטין את המראה והאווירה במטבח.

סטיילימג צהוב
1. הוסיפו נגיעות עזות ובלתי צפויות של צבע לארונות המטבח. בחירה בצבע ניגודי חזק לארונות תבליט את קווי המתאר של המטבח ופרטיו השונים, ותעצים את יופיים.

כתום

2. הוסיפו צבע לקירות המטבח שלכם. צביעת הקירות בגוון חם ומלא חיים תשנה לחלוטין את מראה המטבח שלכם.
כחול וכתום
3. השתמשו בגוונים ירוקים. גוני ירוק משתלבים נהדר עם מבחר צבעים רחב, ומאפשרים יצירת זיווגים מרהיבים. גוונים רכים יעטפו את החלל בחמימות, ועזים יעוררו תחושת חיות אנרגטית.
ירוק
4. תנו לכתום להבריק. אל תחששו לנקד את המטבח שלכם באלמנט כתום תופס עין. הנוכחות הדומיננטית של הצבע תוסיף למטבח תחושת רעננות.
כל הצבעים
5. הכניסו שלווה כחולה למטבח. לקשת הגוונים הכחולה הייתה נוכחות בולטת השנה בתערוכת המטבחים הבינלאומית Living Kitchen. חבל להישאר מאחור… מה גם שמדובר בצבע ים תיכוני נינוח ושלו.
כחול
6. השתמשו באוכל כדי לקשט את המטבח שלכם. היעזרו בצנצנות או קערות יפהפיות כדי להציג את מטעמי העונה. לימונים, תפוחים, פלפלים ותפוזים יכולים לשמש כעיטור חינני לדלפק המטבח, וכמובן גם כחטיף בריא.
סטיילינג ירוק
לכתבה המקורית הקליקו כאן