הכירו את סטודיו Scholten and Baijings, של בני הזוג סטפן סכולטן וקארול באיינגס, מי שהוגדרו כאחד מצמדי המעצבים “המסעירים, החדשניים והדינמיים ביותר באירופה״
כלי הזכוכית שלהם זכו לשבחים, ובעבודותיהם בטקסטיל, ריהוט ואביזרים לבית ולמטבח הם משלבים באופן חכם ויצירתי בין מינימליזם צורני לצבע וטקסטורות. לצד קלאסיקות הולנדיות מחודשות כמו ה-Strap Chair, השניים מעצבים גם בסגנון יפני, כמו שאפשר לראות בסדרת מערכות פורצלן לקפה ותה שנוצרה עבור החברה הדנית Georg Jensen. בשנה האחרונה הם הציגו גם סדרות של קנקנים עם כוסות תואמות ומערכת הגשה – כולם עשויים זכוכית שנופחה באופן ידני וחלקם עטויים ציפוי צבע מטאלי.
תכונות דומות יש גם למנורות Colour Globe, שעשויות גם הן זכוכית שנופחה באופן ידני, ובמרכזה נורת לד סגורה בתוך אלמנט דמוי תרמיל, שעליו נקודות וקווים בתכלת או כתום. Elements היא סדרת כוסות, גביעים וקנקני קריסטל שקופים, ולמרות היעדר הצבע הם מצליחים לעניין בשל פלטת ליטושים ומרקמים מגוונת.
השניים לא עוצרים בזכוכית ואשתקד יצרו את שולחנות השיש Solid Patterns. כל אחד מחמשת הדגמים מציג מראה אורגני השואב השראה מהמראה הייחודי של החומר, תוך שילוב בין המסה, הצבע, הדוגמאות שיוצרים העורקים הטבעיים והצורות המעוגלות.
מעניין לראות את הדמיון והשוני בין אלה לבין עבודה מוקדמת יותר של הצמד, Colour Wood, מ-2009: שולחנות בעלי אותו מראה, שעשויים שכבות עץ דק, שלרוב מיועד לתעשיית הנייר. כאן ההשראה היא דליי הרחצה היפניים המסורתיים, המשולבים עם דוגמה גאומטרית שהפכה לסימן המסחרי שלהם: נקודות שמשמשות כמעין מפת שולחן קבועה. אגב נקודות, זכור לטוב הוא ה-Dot Chair, כיסא פלסטיק שהוצג בשנה הקודמת במילנו, ובו 1,300 חורים בגדלים שונים, שיוצרים משחקי אור וצל ומעניקים לו תחושה של תנועה.