{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"
דריכלית סיוון יתום צלמת עינת דקל

כל סגנונות עיצוב המטבחים הפופולריים בישראל

6 דצמבר 2021

 

כפרי או מודרני? תעשייתי או בסגנון פרובנסאלי ים תיכוני? אם אתם עומדים בפני שיפוץ מטבח או בניית מטבח חדש, סביר להניח שאתם מתחבטים בשאלת השאלות: איזה מטבח כדאי לעצב? התשובה, כמו כל הדברים הטובים באמת, לא חד משמעית, אך אנחנו כאן כדי להפיג את הערפל סביבה ולסייע לכם להבין אילו סוגי מטבחים מעוצבים פופולריים קיימים בישראל, מה מאפיין כל סוג מטבח וכיצד תבחרו את מטבח חלומותיכם, בין אם זה יהיה מטבח כפרי, מטבח מודרני או כל סוג מטבח יפהפה אחר.

1. מטבח בעיצוב מינימליסטי

מטבח מינימליסטי הוא אחד המטבחים הפופולריים ביותר בישראל וגם בעולם – ולא בכדי. הוא מציע שילוב בין אסתטיקה נקייה לבין ריהוט מנחם ומזמין, עושה שימוש באלמנטים עיצוביים קלאסיים לצד צבעים רעננים שיוצרים מראה נצחי ועל זמני – בשיא האלגנטיות!
המאפיינים הבולטים בסוג מטבח זה כוללים שימוש באריחים לבנים לצד פלטת צבעים עשירה היוצרת ניגודיות חדה ונקייה, חיוניות נוצצת ומראה ויזואלי משובב עין. בהתאם למוטיב הנצחי והעל זמני, במטבח נעשה שימוש בחומרים כמו זכוכית בדלתות ארונות המטבח, רצפות עץ מלוטשות, מכשירי נירוסטה מודרניים ומשטחי שיש נוצצים – הכי קלאסי ונקי.
כדי ליצור עניין ויזואלי בחלל, לעתים קרובות ייעשה שימוש בעיצובים המשלימים זה את זה, דוגמת עץ בהיר ולבן לצד טקסטורות עץ כהות, שימוש בדלתות זכוכית קלאסיות לצד ידיות וינטאג’ מעוקלות או מושבים בעיצוב נקי, המרופדים בגוונים מעניינים או בטקסטורות דומיננטיות.

 

לירון רוזנפלד זרקה - זרקה אדריכלים - סטיילינג מיכל ארואץ - צלמת שירן כרמל

לירון רוזנפלד זרקה -זרקה אדריכלים | סטיילינג: מיכל ארואץ | צלמת: שירן כרמל

 

מעצב פנים בן רזניאלי צלם אורן עמוס

מעצב פנים: בן רזניאלי | צלם: אורן עמוס

 

2. מטבח מודרני

 

יש לא מעט סוגי מטבחים, אך אחד הפופולריים שבהם הוא ללא ספק המטבח המודרני. מטבח מודרני עושה שימוש בחומרים כמו זכוכית נקייה, שיש ברמת גימור גבוהה מאוד, בטון, ברזל ומתכת, כמו גם פריטי עץ מודרניים, והוא מגלם בתוכו שילוב בין עיצוב מתוחכם לקווים נקיים וסקסיים, כשהעומס הוויזואלי, כמות הריהוט והקישוטים הנלווים מצטמצמים למינימום הדרוש. מרחבים יפים וחשופים, לעומת זאת, מתקבלים בברכה, ואלו נוטים להיות מודגשים באמצעות כתמי צבע המדגישים את האיכות המצוינת ואת האמנות הגלומה בכל פריט – ואם תחשבו על זה, ככה זה כשבוחרים בחומרים מעולים ופריטי עיצוב שהם ממש בגדר אמנות!

אדריכלית ומעצבת פנים אפרת וינרב צלם איתי בנית we architects

אדריכלית ומעצבת פנים: אפרת וינרב we architects | צלם: איתי בנית

אדריכלית מעצבת פנים אפרת וינרב WE Architects צלמת קרינה רבנה

אדריכלית ומעצבת פנים: אפרת וינרב we architects | צלמת: קרינה רבנה

 

3. מטבח כפרי

אם אתם חובבים את המראה החמים, הנעים והביתי, מטבח כפרי, על סגנונותיו השונים, יהיה ללא ספק בחירה נבונה. מטבחים בסגנון כפרי מאופיינים בסגנון רב גוני ואקלקטי, וככזה הוא מציע אפשרויות כמעט בלתי מוגבלויות לעיצוב.
גן העדן העיצובי הזה כולל בתוכו מאפיינים של עץ בלתי מהוקצע, אבן כבדה ואלמנטים של שטיחי קיר ארוגים ביד, משטחים במראה לא מלוטש ופריטים בסגנון טבעי. בדומה לסגנון בית החווה עליו נעמוד מיד, גם המטבח הכפרי הוא שיר הלל לטבע, כשהוא רותם את האלמנטים הטבעיים, דוגמת עץ ואבן, לטובת עיצוב המטבח. לכן נצפה לראות במטבח כזה שילוב בין איי מטבח רחבי ידיים עשויים עץ טבעי, קירות בחיפוי אבן גסה וגם פריטי טקסטיל חמימים המוסיפים רכות לחלל.

אדריכלית נעמה דפני - מעצבת בתים לני שריר - צלמת עינת דקל

אדריכלית: נעמה דפני | מעצבת: בתים לני שריר | צלמת: עינת דקל

מעצבת פנים תכנון והום סטיילינג איריס פלס אזולאי צלם יואל אליווה

מעצבת פנים תכנון והום סטיילינג: איריס פלס אזולאי | צלם: יואל אליווה

 

4. מטבח קלאסי

שיק מודרני, נגיעות כפריות והרגשה חמימה להפליא הם רק חלק מהמאפיינים של מטבח בסגנון קלאסי. אם ננסה להגדיר את הסגנון היפהפה הזה במשפט אחד, הרי שהוא יהיה זה: עיצוב החותר לפשטות נעימה וביתית. לכן, נצפה לראות במטבח מסוג זה קורות חשופות, רצפות עשויות עץ טבעי, שולחנות משק ארוכים ועמוסים כל טוב, ארונות מזווה גדולים ופתוחים ופלטת צבעים המשלבת בין לבן לשחור כמו גם גוונים בהשראת עולם הטבע – גווני חמאה, מרווה, גוונים כחולים וגם חרדל עדין.

אדריכל: דן ליפשיץ | צלם: מאור מויאל

דריכלית סיוון יתום צלמת עינת דקל

אדריכלית: סיוון יתום | צלמת: עינת דקל

מעצבת פנים ורד גרניט צלם יואב פלד

מעצבת פנים: ורד גרניט | צלם: יואב פלד

—–

תמונה ראשית:
אדריכלית: סיוון יתום | צלמת: עינת דקל