{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"

מטבח כפרי שחור

מטבחים בסגנון כפרי קלאסי ומטבחים בצבע שחור הפכו לפופולריים מאוד בשנים האחרונות. עיצוב המטבח הוא אחד מהאלמנטים החשובים ביותר בבית, כיוון שמדובר בחדר אשר בו אתם מכינים מזון לגוף ולנפש, ולרוב הוא החדר המאגד ומאחד בתוכו את בני המשפחה השונים והחברים. יש סגנונות רבים ושונים שאפשר לעצב לפיהם מטבחים, אך הסגנון הכפרי הוא סגנון אהוב במיוחד והביקוש אליו בשנים האחרונות הולך וגובר. הסגנון הכפרי משלב בין עיצוב נוסטלגי לבין מראה מודרני ואלגנטי בזכות הצבע השחור של הארונות ומשטחי העבודה בו. כאן תוכלו להבין מדוע מטבחים שחורים בקו עיצוב כפרי הפכו לכל כך אהובים, מהם היתרונות שלהם, וכיצד תוכלו לשלב אותם עם אלמנטים כפריים כמו לוחות עץ כדי ליצור סגנון ייחודי וביתי.

אדריכלית נעמה דפני – מעצבת בתים לני שריר | צלמת עינת דקל

 

מטבח שחור – למה?

מטבחים שחורים הפכו לפופולריים מכמה סיבות. קודם כול, הצבע השחור נותן מראה מודרני ואלגנטי. שחור הוא צבע ניטרלי המשתלב היטב עם צבעים ואביזרים אחרים, ויוצר רושם של מרחב נקי ומסודר אשר איננו נבלע בחלל, ומצד שני אינו משתלט עליו יתר על המידה. שנית, מבחינת תחום עיצוב המטבחים, מטבח שחור יכול להיראות יוקרתי מאוד עם הבחירה הנכונה של החומרים שישלימו אותו כמו אבן או שיש, מתכות מיוחדות וזכוכית. למשל, משטחי עבודה שחורים מאבן או שיש יעניקו למטבח שלכם מראה של מסעדה יוקרתית. נוסף על כל אלו, שחור הוא צבע עמיד שלא מתלכלך בקלות ואינו מאבד מהבוהק שלו לאורך זמן. זהו יתרון גדול במטבח החשוף ללכלוך ושיש בו שימוש יום יומי אינטנסיבי, בין שמדובר במטבח ביתי או תעשייתי.

 

מטבח שחור בצורה כפרית

כדי ליצור אווירה כפרית ונוסטלגית עם מטבח שחור, תוכלו לשלב כמה אלמנטים שונים מעולם העיצוב:
• לוחות עץ על הקירות – אלו יכולים להיות לוחות מעץ אלון או עץ אחר בגוון בהיר. הלוחות יוסיפו חום וטקסטורה, וגם יעניקו רובד של ניגודיות לצבע השחור ועניין בחלל
• ארונות עץ – ארונות מעץ בהיר עם ידיות מתכת ווינטג’ יעניקו מראה כפרי
• אביזרי נחושת ופליז – ידיות, ברזים ואביזרים בסגנון וינטג’ יוסיפו לאווירה הנוסטלגית, ויחדדו את הלוק הכפרי הקלאסי
• שידת מטבח עץ עם כיור אחד בלבד – שידה כזו תשדר אווירה כפרית של פעם

יצירת אווירה ביתית עם מטבח שחור

נוסף על האלמנטים הכפריים, אפשר להוסיף נגיעות אישיות שייתנו למטבח השחור אווירה ביתית וחמה:

• תליית כלי מטבח מעל האי כמו סירים ומחבתות העשויים נחושת שיוסיפו נופך ביתי, יחד עם סגנון תעשייתי אשר מושך את העין ויוצר עניין
• הוספת אביזרים וקישוטים אשר יעניקו מגע אישי ואותנטי כמו ספלים בצורות או צבעים שונים, קערות, שלטי מטבח או ספרי בישול
• שילוב של צמחייה ועציצים ירוקים על מדפים ובחלונות יוסיפו חיים וצבע לחלל המטבח ואף יודגשו על רקע הצבע השחור
• בחירת נורות תאורה בצבעים חמימים ולא קרים מדי יוצרת אווירה ביתית יותר. אפשר לשלב נורות שולחניות, תלויות, נורות ספוטים או תאורת אווירה וגרילנדות מנצנצות או אפילו נרות ופמוטים מיוחדים

 

היתרונות של מטבח כפרי שחור

למטבח כפרי בצבע שחור יש כמה יתרונות בולטים ביחס לעיצובי מטבחים בצבעים וסגנונות אחרים:

אדריכלית נעמה דפני – מעצבת בתים לני שריר | צלמת עינת דקל

מראה רחב וגדול יותר

הצבע השחור ידוע כצבע היכול ליצור אשליה אופטית של מרחב גדול יותר. לכן מטבח בצבע שחור ייראה רחב ומרווח יותר ממטבח לבן או בהיר, מה שהופך אותו לבחירה אידאלית עבור מטבחים קטנים. האפקט הזה מועצם כאשר משלבים אותו עם תאורה טובה.

מזמין ומשדר חום

על אף ששחור הוא צבע אשר מזוהה לפעמים כצבע קר, מנוכר או קודר, שילוב הצבע הזה במטבח עם אלמנטים מחממים כמו עץ ותאורה נכונה בעצם יוצרים אווירה מזמינה וחמימה. זה מצוין לחלל ביתי שרוצים שירגיש נעים ולא קר.

עיצוב לזמן רב

לעומת הטרנדים החולפים השונים, השילוב של הצבע השחור יחד עם הסגנון הכפרי הוא קלאסי ולא יוצא מהאופנה. מטבח כפרי הוא מטבח בסגנון על זמני ופופולרי במדינות רבות כיוון שקו העיצוב שלו הוא פרקטי וקלאסי אך גם איננו מתחכם או משעמם. הוא מעניק תחושה של ביתיות וחמימות מוכרת אך נקייה. כמו כן, תמיד אפשר להתאים את העיצוב ולשנות אותו עם אביזרים ופריטי דקור שישתנו עם הזמן, אבל הבסיס יישאר מודרני ואלגנטי.

מטבח כפרי שחור עם רגבה

אחד השילובים היפים והפופולריים שתוכלו לראות גם במטבחי רגבה הוא מטבח כפרי שחור. הניגודיות בין רצפה בהירה לארון שחור יכולה להיות מעניינת מאוד ומושכת לעין, והטקסטורה של העץ תוסיף חום רב לחלל למרות הצבע השחור. במטבחי רגבה תוכלו ליהנות משימוש בחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר, בכל צבע ובכל סגנון. בבחירת עיצוב של מטבח כפרי שחור תוכלו ליהנות מאווירת וינטג’ מודרנית אשר תאופיין במרקמים שונים כמו עץ או אבן, ואפילו אריחים מיוחדים בהזמנה אישית. כמו כן תוכלו ליהנות מאלמנטים עיצוביים נוספים לבחירתכם במטבח בעיצוב כפרי שחור:

• לוחות של חיפויים על הקיר בין ארונות המטבח השחורים
• אי מטבח בעל משטח שיש שחור
• שידת מטבח עם כיור וברז נחושת שחורים
• ארונות קיר שחורים שאפשר לשלב בהם את המקרר והתנור

סיכום

מטבח בסגנון כפרי שחור משלב בין עיצוב שחור מודרני ואלגנטי לבין נוסטלגיה כפרית. הוספת אלמנטים כמו עץ, נחושת ותאורה חמימה הופכת אותו למטבח מזמין וביתי למרות הבסיס השחור. היתרונות הבולטים שלו כוללים מראה של מרחב גדול ורחב יותר, עיצוב קלאסי שלא יוצא מאופנה ואווירה חמימה ומזמינה. שילוב עם לוחות חיפוי על הקירות ופריטים בעלי טקסטורה טבעית מוסיף עניין ויופי לעיצוב. זוהי בחירה מצוינת עבור מי שרוצה מטבח מודרני אבל ביתי ונעים, ואנחנו ברגבה נשמח לעזור לכם לבנות את המטבח הכפרי השחור המושלם.

אדריכלית נעמה דפני – מעצבת בתים לני שריר | צלמת עינת דקל