{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"
מטבח לבן ועץ

מטבח לבן ועץ: ההשלמה המושלמת לבית בסטייל צרפתי וטבעי

סטייל, יוקרה, איכות ועיצוב מרשים – הטרנד של מטבחי עץ לבנים כובש גם את מדינת ישראל וזה בהחלט לא מפתיע שאנחנו הישראלים מתחברים לסגנון הנקי, הפשוט והנעים של מטבח עץ לבן. במאמר שלפניכם תוכלו להבין למי מטבח לבן ועץ יכול להתאים, מהם השילובים המתאימים למטבחים לבנים ועץ, מהם היתרונות של הסגנון הזה ולמה כדאי לבחור בו ואיפה תוכלו ליהנות ממטבח לבן ועץ יוקרתי ואיכותי.

למי מתאים מטבח לבן ועץ?

האפשרות של מטבח לבן ועץ היא אפשרות נפלאה המתאימה לכל מי שרוצה שהמטבח שלו יהיה בעל עיצוב נקי וחותך. הצבע הלבן וגווני העץ משרים אווירה קלאסית ומתאימים לכל מי שמחפש אווירה רגועה ומאוזנת בבית. מטבחים מהסוג הזה מתאימים לרוב לאנשים משפחתיים, כאלו האוהבים לארח ואוהבים להפוך את המטבח לחלל המרכזי בבית. היתרון החשוב ביותר של מטבח לבן ועץ הוא שהוא מתאים לבתים בסגנונות שונים וישתלב בקלות עם סוגים שונים של עיצוב. המשמעות בהקשר הזה היא שמטבחים לבנים ועץ יתאימו לסגנונות עיצוב שונים ומגוונים ולכן הם בחירה מעולה לעיצוב המטבח של אנשים רבים.

מהם השילובים המתאימים למטבח לבן ועץ?

שילוב של לבן ועץ במטבח הוא בחירה עיצובית נצחית ורב תכליתית. החיבור הזה יוצר אווירה מאוזנת ומזמינה היכולה להתאים לסגנונות שונים, ממודרני מינימליסטי ועד לכפרי מסורתי. הינה כמה שילובים ורעיונות עיצוביים המתאימים למטבח לבן ועץ:

ארונות לבנים עם אלמנטים של עץ – חיבור קלאסי של ארונות לבנים בשילוב עם אלמנטים מעץ כמו מדפים פתוחים, אי מטבח מעץ או משטחי עץ. העץ מספק חמימות ומרקם והצבע הלבן שומר על החלל בהיר ואוורירי.
ארונות בשני גוונים – שימוש בארונות לבנים עבור החלקים העליונים של המטבח וארונות עץ עבור התחתונים יוצר ניגוד מושך מבחינה חזותית המוסיף עומק ועניין לעיצוב המטבח.
קורות עץ או תקרה – אם למטבח שלכם יש קורות חשופות או תקרת עץ, אפשר ליצור השלמה עם ארונות וקירות לבנים. זהו שילוב המביא את הקסם הכפרי למטבח תוך שמירה על תחושה נקייה ואוורירית.
ריהוט ואביזרים מעץ – שלבו פריטי ריהוט מעץ כמו כיסאות אוכל, כיסאות בר או שולחן אוכל במטבחים לבנים. קרשי חיתוך מעץ, כלים ופריטי נוי שונים יכולים גם הם להוסיף את האלמנט של העץ במטבח שלכם.
משטחי בוצ’ר – שלבו משטחי בוצ׳ר מעץ מלא בארונות הלבנים. הם מוסיפים מגע כפרי ופסטורלי ומשמשים משטח מצוין לחיתוך ולהגשת מזון
מסגרות עץ לחלונות – אם למטבח שלכם יש חלונות, כדאי לשקול את האפשרות הנפלאה של מסגרות עץ, היוצרות מעבר חלק עם אלמנטים מעץ במקומות אחרים במטבח.
גופי תאורה – אפשרות תאורה מצוינת היא בחירה בנברשות מעץ ובגופי תאורה משולבי עץ. דרך נהדרת לבטא את החלק הזה של המטבח ולהוסיף המון חמימות ואינטימיות לחלל.

שימו לב – כאשר מעצבים מטבח לבן ועץ, איזון הוא המפתח. דאגו שהאלמנטים הלבנים והעץ ישלימו זה את זה ושימו לב לגוון ולגימור של העץ, מה שיאפשר לכם ליהנות ממראה מגובש והרמוני המתאים לסגנון העיצובי הכללי של הבית שלכם.

מהן הסיבות לבחור במטבח לבן ועץ?

שוקלים את האופציה של מטבח לבן בשילוב עץ ולא בטוחים עד הסוף אם זה בכלל מתאים לכם? הינה כמה סיבות למה דווקא כן כדאי לכם לבחור בעיצוב הזה:

לא עוד טרנד חולף – השילוב של לבן ועץ במטבח הוא שילוב אלמותי ועל זמני. לעומת לטרנדים אחרים הבאים והולכים בהתאם לתקופה, השילוב הזה הוא שילוב ניטרלי שיתאים פחות או יותר בכל זמן ובכל מצב. מי שמחפש סגנון יציב שיהיה באופנה היום וגם בעוד 30 שנה בדיוק באותה מידה, בהחלט ירוויח לא מעט מהשילוב הנהדר של מטבח לבן ועץ
צבעים נקיים – השילוב כאן הוא שילוב של צבעים נקיים במהותם – הלבן הכל כך פשוט וניטרלי לצד החמימות גווני העץ החומים. הצבעים הנקיים משדרים מצד אחד פשטות נפלאה, חיבור לבסיס ולטבע וחזרה ליסודות שלנו, ומצד שני הם משדרים גם הרבה מאוד יוקרה ואלגנטיות
אפשר לשלב איתו המון עיצובים – אנשים רבים מחפשים סגנון מטבח המאפשר עיצוב גמיש והתאמה שלו למגוון גדול של סגנונות ועיצובים. מטבח לבן ועץ נותן לכם יד חופשית בנושא העיצוב, ואפשר לשלב אותו בקלות עם מגוון עיצובים שונים ולהתאים אותו לטעם האישי של כל אחד.

לסיכום

מטבח לבן בשילוב אלמנטים של עץ הוא אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם עיצוב המטבחים בשנים האחרונות ולא בכדי. זהו שילוב טבעי, מתבקש ונעים ביותר לעין היכול לשדרג בקלות את המטבח והבית שלכם. אם אתם רוצים לדעת עוד על אפשרות ההוספה של מטבח כזה לבית שלכם, המומחים של מטבחי רגבה זמינים עבורכם בכל שעה וישמחו לענות על כל שאלה.