{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"

מטבח עד התקרה

בשנים האחרונות אחד הטרנדים החמים והבולטים ביותר בעולם עיצוב המטבחים הוא בלי ספק הטרנד של מטבח עד התקרה. אם גם אתם נמצאים לקראת שיפוץ ושדרוג המטבח שלכם ומכוונים לעיצוב ייחודי – יכול מאוד להיות שמטבח עד התקרה יתאים בדיוק בשבילכם ועל הדרך תרוויחו עוד כמה יתרונות נפלאים שממש לא כדאי להתעלם מהם. בואו ננסה להבין אם כך מהו מטבח עד התקרה, מהם היתרונות העיצוביים שלו, למי הוא מתאים ואילו סגנונות עיצוביים יכולים להתאים לסוג מטבח כזה.

היתרונות הגדולים שיש במטבח עד התקרה

מטבח עד התקרה מאופיין בארונות אחסון ובאלמנטים נוספים שמגיעים ממש עד התקרה וכפי שתראו ממש עכשיו זה משהו שיש לו כמה יתרונות עיקריים שחשוב להכיר:

תחושה עיצובית אחרת

בראש ובראשונה חשוב לדבר על הייחוד של מטבח עד התקרה. אף על פי שהסגנון הזה רק הולך וצובר תאוצה, עדיין מדובר בטרנד עיצוב חדשני למדי ואת האווירה הייחודית שהוא מכניס הביתה אי אפשר לפספס. מטבח עד התקרה נותן תחושה של מרחב ושל גודל, עיצוב מצוין לחללים קטנים שהיינו רוצים שירגישו גדולים יותר. גם בחללים גדולים יותר, אגב, מטבח עד התקרה יוצר אפקט מרשים ביותר ויכול להפוך כל מטבח פשוט כביכול למטבח יוקרתי ומקצועי.

ניקיון וסדר

אחת הצרות הגדולות ביותר של אנשים שאוהבים להשתמש במטבח ומבשלים הרבה היא עניין הסדר והניקיון. כשהארונות ופתרונות האחסון הם סטנדרטים וקטנים יותר, המטבח מתבלגן הרבה יותר מהר. לעומת זאת כאשר מדובר בארונות גבוהים, הרבה יותר קל לשמור על הסדר ועל הניקיון לאורך זמן ומי שעובר למטבח כזה מגלה מהר מאוד שפשוט הרבה יותר קשה לבלגן אותו. מעבר לכך צריך לזכור כי בניגוד לארונות סטנדרטיים, כאן לא יצטבר לנו אבק מלמעלה שיהיה עלינו לנקות מדי שבוע.

אחסון בענק

יתרון נוסף וחשוב למי שאוהב לבשל ומבלה זמן רב במטבח. מטבח עד התקרה מספק לנו שטח אחסון גדול, ככה שלא צריך לחשוב פעמיים לפני שמצטיידים בחומרי גלם. הגודל של האחסון מאפשר גישה נוחה וככה לא מגיעים למצב שמגלים אחת לכמה חודשים מוצרים ישנים שפג תוקפם. ארונות מטבח במטבח עד התקרה הם גדולים ביותר ועבור רבים הם משמשים כמזווה לכל דבר ועניין, מה שגם מאפשר לנו לחסוך מקום נוסף בחללים אחרים ברחבי הבית.

למי מתאים מטבח עד התקרה?

אז בראש ובראשונה מטבח עד התקרה מתאים למי שאוהב את הפרקטיות והנוחות ואת הסדר והארגון בחלל. אפשר לומר בהחלט שהוא מתאים לאנשים שצריכים לעצב מטבח בחלל קטן מפני שיש לו את היתרון של אשליית הגודל והמרחב. באותה נשימה צריך לזכור שמטבח עד התקרה בחללים גדולים הוא דבר ייחודי בפני עצמו וזה משהו שיוצר מראה מרשים ויוצא דופן. בסופו של דבר מדובר בבחירה המושלמת למי שאוהב להשתמש במטבח וצריך לאחסן הרבה מאוד מזון וציוד, למי שמשתמש הרבה במטבח ורוצה סדר וניקיון עד כמה שאפשר ולמי שמעריך עיצובים ייחודיים ויוצאי דופן.

סגנונות עיצוב במטבח עד התקרה

אחת השאלות הנפוצות ביותר של מי שמתעניין במטבח עד התקרה היא – אם אפשר להתאים אותו לכל סגנון עיצובי שהוא. התשובה הקצרה לשאלה היא שכן, זה בהחלט אפשרי ומה שמשפיע על הסגנון הוא בעיקר החומרים, הגוונים והגימור. אם בוחרים למשל במטבח מודרני עד התקרה אפשר לעצב אותו בגוונים אחידים ולהקפיד על קווים ישרים, מינימליזם ופונקציונליות. אם הולכים לכיוון בוהמייני, אפשר לבחור בגוונים עזים ולא קונבנציונליים ואם בוחרים למשל בקו הסקנדינבי, אפשר לבחור בעץ טבעי בגוון לבן למשל. המשמעות של הדבר היא שאפשר לעצב מטבח עד התקרה בעל מראה כבד ומאסיבי ואפשר גם לכוון למראה יותר קליל וקז׳ואלי – הכול תלוי בסופו של דבר בחומרים שנבחר ובגימור.

שאלות ותשובות

למה כדאי לבחור במטבח עד התקרה?
מטבח עד התקרה מקנה מראה מרהיב לחלל ואף יוצר אשליה של גודל ומרחב בחללים קטנים. מעבר לכך הוא תורם רבות לסדר ולניקיון במטבח והוא מצוין למי שמחפש כמה שיותר מקום אחסון.

אילו סגנונות מטבח עד התקרה קיימים?
אפשר להתאים מטבח עד לתקרה לכל סגנון עיצובי שהוא. אפשר לבחור במראה תעשייתי בשילוב מתכת, עיצוב מטבח מודרני, מטבח עד התקרה בסגנון כפרי ועוד. כלומר שאת הטרנד הזה אפשר לשלב בצורה נפלאה בכל סגנון עיצובי והכול תלוי בחומרים, בצבעים ובגימור.

למי מתאים מטבח עד התקרה?
מטבח עד התקרה מתאים למי שמחפש עיצוב מרהיב ויוצא דופן, מעוניין בסדר וניקיון במטבח ובכמה שיותר מקום אחסון – כלומר בעיקר לאנשים שמשתמשים במטבח הרבה.

לסיכום
בשורה התחתונה – מטבח עד התקרה הוא אופציה מעולה למי שמעוניין לשדרג את המטבח ומכוון לעיצוב יוצא דופן, פונקציונליות ואחסון וכמובן סדר וניקיון. שווה בהחלט להתרשם ממגוון העיצובים כאן באתר ולהתחיל לדמיין איך זה יכול להיראות אצלכם.