{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"

רגבה מנפצת מיתוס בעולם המטבחים ומציגה מהפכה בתחום המטבחים

8 נובמבר 2023

הדבר הגדול הבא בתחום המטבחים RG360, מטבחים עמידים בפני לחות, רטיבות ומים,  פיתוח ייחודי של רגבה שהתאפשר בזכות קפיצה קוונטית בטכנולוגיה ומעורר מהפכה בתחום המטבחים.

“מטבח על זמני”

אחרי תקופה אינטנסיבית של מחקר ופיתוח, הכולל מיכון חדש העומד בסטנדרטים אירופאים מחמירים, רגבה מצאה את הבידול שיעניק לה יתרון תחרותי בשוק מוצף ומתפתח: RG360 – טכנולוגיה חדשנית המונעת נזקי רטיבות ומאפשרת למטבחי רגבה להעניק הצעת ערך ללקוח, הכוללת מטבח על זמני המגיע עם 12 שנות אחריות.

הטכנולוגיה החדשנית הופכת את גופי הארונות לעמידים בזכות מעטפת חלקי המטבח מכל הכיוונים, ב-360 מעלות, אך גם בזכות שימוש בדבק חדשני שמתקשה במגע עם מים.  

היתרונות הברורים והמידיים הם הדבקה חזקה פי כמה מהדבק הנהוג כיום. באופן מפתיע, עמידות בחום ולחות הנובעים מהליך הריאקציה בין הדבק החדשני למים, אף מחזקים את כושר ההיצמדות שלו. זאת בניגוד לדבק שנמצא בשימוש כיום שימס בטמפ’ של 60 מעלות ויתפרק בתנאי לחות גבוהה. העמידות הגבוהה של הדבק החדשני ב- 360RG מבטיחה עמידות גבוהה במיוחד של המטבח.

השקת טכנולוגיית RG360 היא צעד נוסף במחויבותה של חברת מטבחי רגבה כמובילה, והבטחה למוצר לא פחות ממעולה ובאיכויות שטרם נראו כמותם בישראל.

 

טכנולוגיית RG360 מאפשרת לנו להתחייב ל-12 שנות אחריות, פי שניים ממה שמקובל ברוב החברות בענף. זו דרכה של מטבחי רגבה לעמוד מאחורי ההבטחה ללקוח שהוא מקבל את המוצר הכי איכותי בשוק. זו התגובה האסטרטגית שלנו כחברה מובילה בתעשייה לדרישה ההולכת וגוברת ממותגים מובילים, לספק מוצרים על זמניים ולגלות אחריות רבה יותר, מתוך כוונה לדאוג לעתיד מקיים יותר.

לפרטים נוספים לחץ על התמונה :