{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"

מטבח קשמיר

19 פברואר 2023

חלל המטבח הוא אחד החללים המרכזיים והבולטים של הבית. רבים בוחרים לעצב אותו בגווני קשמיר, הידועים ברכותם, בתחושה הנעימה שהם משדרים ובתחושת הביתיות והחמימות. איך אפשר לעצב מטבח בצבע קשמיר? מהם היתרונות שבסגנון עיצובי זה? ואילו אלמנטים אפשר לשלב בו? כל התשובות ומידע נוסף במאמר שלפניכם.

מטבחים בצבע קשמיר

משפחות המעוניינות בעיצוב כפרי למטבח אך בסגנון עיצובי “נקי” יותר, יכולות לבחור בסגנון הכפרי המודרני בגווני קשמיר, אשר מעניק עיצוב רך ונעים ואשליה של חלל גדול באזור המטבח. גוון הקשמיר שומר על עיצוב נקי ונעים לעין, ומצליח להבליט את האלמנטים הנמצאים בשטח המטבח כמו ידיות מתכת מעוצבות, יחידות אחסון ועוד. צבע הקשמיר מעניק אפקט דקורטיבי ויוקרתי, ואפשר לבחור אותו מתוך מגוון טקסטורות וגימורים, כמו פנינה, מוזהב או בז’.

עיצוב מטבחים בצבע קשמיר

מטבח בצבע קשמיר מדגיש את האבזור ואת הרהיטים הנוספים במטבח. אפשר לשלב אי או מקרר בצבע שחור אשר יודגשו על גבי הרקע צבעו של הקשמיר. משטח העבודה במטבח קשמיר יהיה לרוב בגוונים רכים, אשר יתמזגו בסגנון העיצובי ויתנו מראה חלק ונעים. ארונות מטבח בסגנון עיצובי זה יהיו לרוב בצבע לבן ויתנו תחושה חמימה או בצבע שחור שיבלוט מעל פני גווני הקשמיר ויתנו תחושה של ניגודיות שמשתלבת נהדר בגווני הקשמיר. אפשר להוסיף למטבח קשמיר אלמנטים נוספים שיתמזגו בסגנון העיצובי, כמו מקרר בצבע לבן, או אלמנטים שיבלטו מעל פני צבע הקשמיר כמו תנור או ארונות בצבעים כהים יותר. את צבע הקשמיר כדאי לא לשלב עם יותר משני צבעים נוספים, כדי לשמור על תחושת החמימות של המטבח גם אם משולבים בו פריטים בצבעים כהים.

היתרונות בבחירה בצבע קשמיר למטבח

למטבח בצבע קשמיר יש כמה יתרונות עיצוביים:

  • עיצוב נקי – המטבח הוא אחד החללים המרכזיים של הבית. עיצובו בצבע קשמיר ייתן תחושה נקייה, שמתמזגת בשאר החללים בבית ושומרת על פשטות. בניגוד למטבח לבן, מטבח קשמיר שומר על הייחודיות שלו בלי עיצוב “צעקני”, אלא בזכות גוונים רכים, נעימים ופשוטים.
  • הגדלת נפח החלל – גווני הקשמיר במטבח נותנים תחושה של חלל גדול יותר, במיוחד אם אין הפרדה בין המטבח לסלון. גם במטבחים בהם קיים אי באמצע המטבח תהיה תחושה של חלל גדול, במיוחד אם הצבע של האי משתלב בגווני הקשמיר.
  • שילוב אלמנטים – הגוונים הרכים והניטרליים של מטבחים בצבע קשמיר מדגישים את האלמנטים ואת הרהיטים האחרים בחלל זה. כך למשל, מקרר בצבע שחור יבלוט מעל פני צבע הקשמיר וייתן לו יתרון עיצובי. אפשר לשלב גם אלמנטים נוספים בצבעים כהים על משטח העבודה, כמו אגרטל או קערת פירות, שיודגשו בזכות סגנון עיצובי זה ויהפכו את חלל המטבח למיוחד.
  • תחושה חמימה – מטבח קשמיר נותן תחושה ביתית ונעימה, שכן הסגנון העיצובי שלו הוא נקי ופשוט. מטבחים בצבע קשמיר “מזמינים” את בני הבית לשהות במטבח, לאכול באי או לשתות קפה, וליהנות מהאותנטיות שמטבח מסוג זה מציע.

מהן אופציות המשחק בסגנונות העיצוב בצבע קשמיר?

אם בחרתם לעצב את המטבח בצבע קשמיר, תוכלו לבחור באחד מתוך הסגנונות האלה:

  • קשמיר ולבן – אפשר לעצב את האי, הכיסאות ואת שאר הרהיטים במטבח בצבע לבן, אשר יתנו תחושה יוקרתית אך פשוטה. מטבח בגווני קשמיר ולבן משתלב נהדר בשאר החללים בבית, ומדגיש את הייחודיות שבסגנון עיצובי זה.
  • קשמיר ועץ – אפשר להוסיף למטבח קשמיר פריטים בגווני עץ, כמו מדפים או ארונות בצבע עץ, שיעניקו תחושה כפרית ואותנטית ויודגשו מעל פני גווני הקשמיר.
  • קשמיר ושחור – גווני הקשמיר הם רכים ושילוב אלמנטים שחורים ידגיש אף יותר את התחושה החמימה. ארונות או טפט בגוונים כהים יהפכו את המטבח שלכם למודרני ומיוחד, במיוחד אם הסגנון העיצובי של שאר הבית הינו גם בגוונים אלה.
  • קשמיר ושיש – במטבח קשמיר, השיש משמש כפריט בעל נוכחות בולטת ועוצמה שלו טון ייחודי. אפשר לעצב את חזיתות הארונות או המגירות בגווני שיש, וכן לשלב אי בגוונים אלו שיהפכו אותו למוצג אומנותי.

משפחתיות במטבח זה קשמיר

מטבחים בצבע קשמיר מעניקים תחושה משפחתית ונעימה. עיצוב המטבח בגוונים רכים אלו מזמין את בני הבית לשהות בו ביחד, במיוחד אם חלל המטבח לא מופרד מהחלל של שולחן האוכל. גווני הקשמיר הרכים שומרים על סגנון עיצובי חמים ופשוט, ומתאימים במיוחד למשפחות עם ילדים שרוצות להעניק למטבח מראה ייחודי אך לא צעקני מידי.

לסיכום

מטבח בצבע קשמיר מעניק תחושה חמימה, נעימה ופשוטה. אפשר לשלב בו אלמנטים בצבעים רכים שישתלבו בגווני הקשמיר, או לבחור באלמנטים כהים שיודגשו במטבח בסגנון זה ויתנו לו מראה ייחודי. גוון הקשמיר משתלב נהדר בגווני לבן, שחור, עץ או שיש, אותם אפשק לשלב בפריטים הנוספים שיש במטבח. מטבח קשמיר ידוע בסגנון העיצובי הנקי שלו, והוא נותן למטבח תחושת נפח וחלל גדול יותר. מטבחים בסגנון קשמיר מתאימים במיוחד למשפחות שמחפשות סגנון עיצובי פשוט אך מיוחד, שמאפשר לשהות בחלל המטבח וליהנות מהתחושה הביתית שהוא מעניק.