{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"

מגירות למטבח מעוצבות במיוחד

איכשהו נדמה שכאשר מגיעים לשלב של עיצוב מטבח, אף אחד לא ממש שם לב למגירות, והאמת? חבל. המגירות במטבח הן לא רק אלמנט פונקציונלי ביותר המאפשר אחסון נוח ויעיל מאוד, אלא גם אלמנט עיצובי חשוב שאפשר בהחלט לבטא באמצעותו את הקו האסתטי שבחרנו. אנחנו כאן במטבחי רגבה שמחים להציע ללקוחות שלנו מגירות מעוצבות בהתאמה אישית ונשמח לעשות זאת גם בשבילכם. זה הזמן להכיר את סוגי המגירות הנפוצים שקיימים היום ולדבר על בחירת מגירות בהתאם לעיצוב המטבח. בואו נצא לדרך.

מגירות אחסון למטבח

בשלב הראשון, בואו נדבר על שני סוגים עיקריים של מגירות אחסון למטבח:

מגירות לסירים

הסירים במטבח הם חלק חשוב ביותר מפני שהם שוקלים הרבה ותופסים את הכי הרבה נפח. מגירות לסירים הן מגירות עמוקות ורחבות בעלות כושר נשיאה גדול. בהתאם לסוג הסירים שיש לכם, חשוב לבחור את כושר הנשיאה המתאים. אפשר למצוא מגירות שיש להן כושר נשיאה נמוך יחסית של עד 30-20 קילו ומנגד מגירות שיש להן כושר נשיאה יוצא דופן של מאה קילו ומעלה. שימו לב שכושר הנשיאה לא מתייחס רק למשקל שאפשר להכניס למגירה, אלא גם ליכולת לפתוח את המגירה בקלות ובנוחות.

מגירות לאחסון משקאות ותבלינים

מגירות לאחסון משקאות ותבלינים הן לרוב מגירות פנימיות, כאשר המגירות לתבלינים הן נמוכות יותר והמגירות למשקאות הן גבוהות יותר בגלל גובה המוצרים. את מגירת התבלינים ממקמים בדרך כלל במיקום גבוה יותר ממגירת הסכו״ם וזאת כדי לאפשר גישה נוחה לתבלינים, ואפשר גם לעצב מגירה ייעודית לתבלינים נוספת. חשוב מאוד לבחור במגירה בגודל המתאים כדי לא להגיע למצב שבו קופסאות התבלינים שלנו לא מצליחות להיכנס.

סוגי מגירות

ואחרי שדיברנו על סוגי מגירות אחסון, בואו נדבר בכמה מילים גם על סוגי מגירות באופן כללי:

מגירות חיצוניות ומגירות פנימיות

מגירות חיצוניות הן אותן המגירות הנמצאות בחזית המטבח ואפשר לראות אותן בעין. מדובר בדרך כלל במגירות לסירים, במגירת הסכו״ם ובעוד מגירות לאחסון חומרי גלם לבישול ולכלי מטבח (קערות, מיקסרים, צלחות וכו׳). מגירות מטבח פנימיות ממקומות בדרך כלל בתוך ארונות מטבח ולפעמים אפילו בתוך מגירות חיצוניות. אלו הן מגירות קטנות יותר המכילות בדרך אביזרים וכלים שטוחים כמו מכסים של סירים, פותחנים, מפות, תבלינים וכן הלאה.

מגירות עם סגירה שקטה

מגירות עם מנגנון חדיש וייחודי לסגירה שקטה. הן משלבות שני רכיבים עיקריים – בולם קול ומאט תאוצה המבטיחים סגירה שקטה של המגירה. הרעיון כאן הוא גם לאפשר סגירה אלגנטית ונעימה של המגירה, אבל גם לשמור על התקינות שלה לאורך שנים ארוכות. מגירות עם סגירה שקטה הם הטרנד החם של השנים האחרונות והיום הם כבר הפכו פחות או יותר לסטנדרט ונדיר מאוד לראות מטבחים חדשים שיש להם מגירות רגילות מהדור הישן.

מגירות עם פתיחה בלחיצה

מגירות עם פתיחה בלחיצה הן עוד טרנד חדשני של השנים האחרונות. המנגנון הזה הוא מנגנון מכני וכאשר לוחצים קלות על המגירה כלפי פנימה היא נפתחת באופן אוטומטי. מי שרוצה ממש להשקיע יכול גם לשלב מגירות עם פתיחה בלחיצה הפועלות באמצעות מנגנון חשמלי, אבל חשוב לדעת שהן יקרות יותר.

מגירות למזווה

גם מגירות למזווה צריך להתאים מתוך מחשבה. מגירות רשת או מגירות בעלות דופן שקופה הן בדרך כלל בחירה מצוינת. באופן כללי חשוב להבין כי מזווה המתבסס על מגירות הוא מזווה הרבה יותר נוח ונגיש כשאין צורך להתחיל לדחוף ידיים לארון עמוק ולגשש באפלה אחר חומרי גלם. במקרה של מזווים מומלץ לבחור במגירות שליפה מלאה – כאלו הנשלפות החוצה במלואן ומאפשרות לנו לראות את התכולה במלואה בצורה פשוטה ברורה. מגירות רשת ומגירות דופן שקופה יאפשרו לנו לראות את התכולה אפילו לפני שבכלל פתחנו את המגירה. באופן כללי מגירות למזווה צריכות להיות כאלו שנפתחות ונשלפות בקלות, מאפשרות לנו גישה מהירה למזון ומאפשרות שקיפות וגישה ויזואלית קלה עוד לפני הפתיחה.

עיצוב מגירות לפי המטבח

בחירת מגירות מטבח המתכתבות בקו העיצובי היא חיונית הן לפונקציונליות והן לאסתטיקה. אם הולכים למשל על מטבח מודרני, מגירות אלגנטיות נטולות ידיות בקווים נקיים משלימות את המראה המינימליסטי הרצוי. למטבחים מסורתיים מנגד, יתאימו מגירות שיש להן ידיות מעוטרות וגימור מעץ למגע קלאסי. במטבחים קטנים, מגירות נשלפות או עמוקות ממקסמות את יעילות האחסון. בעיצובים בחלל פתוח, מגירות שיש להן חזיתות מותאמות אישית יכולות להשתלב בצורה חלקה בארונות וליצור מראה אחיד ומקצועי. בסופו של דבר, בחירת מגירות המתאימות לעיצוב המטבח יכולה לשדרג את האסתטיקה שלו וכן להפוך את השימוש במטבח להרבה יותר נוח טבעי.

מגירות מעוצבות מבית רגבה מטבחים

כשאתם מחפשים את הדיוק, העיצוב המושלם שתואם לחזון שלכם ועמידות במשך שנים ארוכות, לנו כאן במטבחי רגבה יש הרבה מה להציע לכם. זה לא משנה אם אתם מכוונים למטבח בסגנון מודרני, מטבח כפרי בעיצובי עץ מלא חמימים או דווקא מטבח בסגנון תעשייתי, אנחנו נדע להתאים לכם מגירות מושלמות שגם משדרגות את המראה הכללי וגם הופכות את חווית הבישול שלכם להרבה יותר נוחה ונעימה. מוזמנים להתרשם באתר מעבודות שלנו ולהבין בדיוק איך צריך לבחור מגירות לעיצוב של כל מטבח.

סיכום

רבים טועים לחשוב כי בחירת מגירות היא עניין של מה בכך ודבר שלא ממש צריך להשקיע בו מחשבה בתהליך של עיצוב מטבח חדש. אנחנו יודעים להגיד שזה ממש לא נכון ושהמגירות הן נדבך חשוב ביותר, הן במישור האסתטי והן ברמה הפונקציונלית. ממש כמו חשוב להתאים מוצרי חשמל, חיפוי קיר למטבח, ארונות ואריחים, חשוב לדעת להתאים את המגירות לסגנון העיצובי ולשימושים במטבח ואנחנו כאן ברגבה מטבחים יודעים בדיוק איך עושים את זה נכון. רוצים לדעת עוד? המומחים שלנו זמינים בשבילכם בכל שלב ואתם מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ בכל שלב.