{{searchTotal}} תוצאות
לחיפוש
בנושא "{{term}}"
דגם קריסטל - מעצבת מאיה האזרחי - צלם ניצן הפנר

קלפות זכוכית וויטרינות למטבח

אחד הטרנדים החמים ביותר בתחום עיצוב המטבח בשנים האחרונות הוא הצגה ויזואלית של כלים שונים והמגמה הזאת הביאה לנו את העיצובים המרשימים והיפים בשילובי ויטרינות וקלפות זכוכית למטבח. רגע לפני שנתחיל ונספר לכם כל מה שצריך לדעת על הטרנד החם הזה, נזכיר שהמומחים של רגבה זמינים בשבילכם בכל זמן ואתם מוזמנים להתייעץ בכל שלב.

קלפות זכוכית למטבח

קלפה היא בעצם דלת ארון מטבח הנפתחת כלפי מעלה, בשונה מדלתות הרגילות הנפתחות הצידה. הקלפות הפכו להיות חלק בלתי נפרד מעיצוב של מטבחים מודרניים בשנים האחרונות, ואפשר לראות אותן בעיקר בחלק העליון של מטבחים. הקלפות מאפשרות לנו לנצל את החלל במטבח בצורה חכמה יותר והן בעלות מראה אסתטי נפלא. אפשר להתקין קלפות מחומרים שונים ואחת האפשרויות היא כמובן קלפות זכוכית.

קלפות זכוכית

קלפות זכוכית הן קלפות שהדלת שלהן היא שקופה ועשויה זכוכית. אפשר לבחור בזכוכית שקופה לחלוטין וגם בזכוכית עכורה בצבעים שונים, הכול בהתאם לסגנון העיצובי שאליו אתם מכוונים. הזכוכית היא קודם כל סטייל ואמירה עיצובית בפני עצמה, אבל מעבר לכך יש לה גם יתרון פונקציונלי. אתם יכולים לראות בדיוק מה נמצא בתוך הארון גם מבלי שאתם נדרשים לפתוח אותו. חשוב מאוד לבחור בקלפות חזקות ואיכותית ולוודא שהן בטיחותיות לחלוטין. את כל הדברים האלה אנחנו כאן ברגבה מטבחים שמחים להציע כמובן.

קלפות זכוכית – רואים רחוק רואים שקוף

לקלפות הזכוכית יתרון חשוב נוסף – האפשרות להציג אלמנטים יפים במטבח. אלו יכולים להיות סטים יוקרתיים של כלי אוכל וסכו״ם, חומרי גלם משובחים שהבאתם מחו״ל, פריטי אומנות ובעצם כל דבר שאתם מעוניינים להציג לעולם. קלפות זכוכית שוברות את המבנה הישן של מטבחים ואת התפיסה שיש להסתיר אלמנטים שונים במטבח. זאת ההזדמנות שלכם להראות לעולם את הרגלי הבישול שלכם ואת האהבה הגדולה למטבח.

ויטרינות זכוכית למטבח

הטרנד המשלים שיכול להחליף את הקלפות או להשתלב איתן בצורה מושלמת הוא הוויטרינות. ויטרינות זכוכית הן למעשה ארונות מטבח גדולים ושקופים שבהם אפשר לאחסן כל דבר ולרוב נהוג לנצל אותן לצורך תצוגה של אלמנטים יפים במטבח.

תחזוקה נוחה עם ויטרינות

יתרון משמעותי של ויטרינות זכוכית שחייבים להביא בחשבון הוא התחזוקה הנוחה. הרבה יותר קל לנקות את הזכוכית מאשר דלתות רגילות ובתוך שנייה אפשר ליהנות ממראה יוקרתי וחדש שמחזיק מעמד לאורך שנים. נוסף לכך, בשונה מדלתות עץ או מדלתות מחומרים אחרים, הזכוכית של הוויטרינה עמידה מאוד בפני שריטות וזה בהחלט נדיר לראות פגמים בזכוכית. בסך הכול מדובר באחת מהאפשרויות הטובות ביותר בהיבט של תחזוקה.

שימוש שונה עם ויטרינות

ויטרינות הן כאמור האופציה הטובה ביותר לתצוגה במטבח. אפשר להציג בה כלי פורצלן מיוחדים, כוסות יין, בקבוקי משקה יקרים ועוד. אפשר לשבץ אותה בתור החלק הייחודי של המטבח, ממש כמו שמשבצים יהלום במרכז של טבעת. אפשר לשלב ויטרינות לצד חיפוי קיר למטבח ובכך ליצור רצף אסתטי יוצא דופן. אם משכילים לשלב את הוויטרינות בצורה חכמה אפשר להשיג גם יתרון עיצובי מרשים וגם פונקציונליות מעולה.

סוגי חזיתות לקלפות

מעבר לקלפות זכוכית, יש עוד אפשרויות לקלפות מחומרים אחרים. הינה כמה דוגמאות:

קלפה פורמייקה

פורמייקה הוא החומר הזול והנפוץ לקלפות. אף על פי כן זהו חומר עמיד ופרקטי ביותר. בחירה לא רעה כשרוצים לחסוך וכשהתקציב מוגבל.

קלפה בצביעה בתנור

קלפה שהחזית שלה צבועה בטכניקה של התזה וייבוש בתנור. היתרון כאן הוא שאפשר לבחור בכל צבע שרוצים ואפשר לבחור בסגנון מבריק או מט. הצבע הוא צבע איכותי ועמיד שמחזיק מעמד לאורך זמן רב.

קלפה מפורניר

פורניר הוא בעצם חזית משכבת עץ דקה ויש כל מיני חומרים כמו פורניר בוק, אלון מבוקע, מייפל ועוד. הבחירה בסוג הפורניר תשפיע על העיצוב הסופי. קלפה מפורניר זאת אפשרות מעולה למי שמחפש לוק של עץ מלא במחיר זול משמעותית מעץ מלא. אפשר גם לבחור בפורניר יוקרתי מעצים משובחים שהם חזקים וגמישים הרבה יותר בהשוואה לפורניר סטנדרטי. טיק, פוליסנדר, אגוז אמריקאי וחומרים דומים – כל אלו נחשבים לחזית פורניר איכותית מאוד.

כיצד נבחר קלפה מתאימה למטבח?

שאלה שבהחלט חשוב לשאול היא איך נדע לבחור את הקלפה המתאימה למטבח שאנו רוצים לעצב. הינה שני דברים קריטיים וחשובים שצריך להביא בחשבון:

אופציות פתיחה וסגירת הקלפה

לקלפות יש כמה אפשרויות פתיחה וסגירה שצריך להכיר כדי שנוכל לבחור את זו שהכי מתאימה לנו. יש קלפות בעלות צירים מכניים הנפתחות במשיכה. יש קלפות קלאסיות שפשוט מרימים וגם מאובזרות במנגנון טריקה שקטה. המנגנון המתקדם ביותר הוא פתיחת טאצ׳ המאובזר ברכיב חשמלי שבעצם מאפשר פתיחה של הקלפה בנגיעה קלה.

תחזוקה נוחה

קלפות זכוכית הן קלות לתחזוקה בהחלט ופשוט למדי לנקות את חומר הגלם הזה. שימו לב שאתם בוחרים בזכוכית איכותית בלבד שאכן קל לנקות ואם בחרתם בזכוכית מט, עדיף שלא להשפריץ עליה ישירות את חומר הניקוי כדי לשמור על העמידות שלה לאורך שנים.

סיכום

ויטרינות וקלפות הן אפשרות נהדרת וטרנד בהחלט מוצדק בעידן הנוכחי. הזכוכית היא קלה לתחזוקה ולניקוי, מאפשרת לנו לראות מה נמצא בפנים מבלי לפתוח את הדלת ונותנת לנו אפשרות להציג את האלמנטים והאביזרים הכי יפים ומרשימים במטבח. אם אתם מפנטזים על מטבח חלומות הכולל קלפות וויטרינות זכוכית מרשימות, לנו ברגבה יש האפשרות להגשים לכם את החלום. כל מה שאתם צריכים הוא ליצור קשר או להשאיר פרטים והמומחים שלנו ישמחו לשמוע עוד החזון שלכם ולהפוך אותו במהרה למציאות.